Budowa hali gimnastycznej przy Gimnazjum w Starym Jarosławiu
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
URZĄD GMINY DARŁOWO
Informuje, że w przetargu nieograniczonym na:
" Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Starym Jarosławiu"
Wybrano ofertę firmy:
Usługi Ogólnobudowlane Wiesław Głuszek Stary Jarosław 35, 76-150 Darłowo
Cena brutto wraz z podatkiem VAT wybranej oferty zgodnie ze złożoną ofertą wynosi: 1 635 860,26zł.
(słownie: jeden milion sześćset trzydzieści pięć osiemset sześćdziesiąt 26/100 złotych)
Uzasadnienie wyboru:
Wpłynęła jedna oferta
Budowa hali gimnastycznej przy Gimnazjum w Starym Jarosławiu |
WÓJT GMINY DARŁOWO Postępowanie dotyczy zamówienia powyżej 60 000 euro, a poniżej wartości ustalonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. KOD CPV : - główny przedmiot zamówienia : 45 212 225 pozostały zakres zamówienia: 45260000-7, 45400000-1, 45330000-9, 45310000-3 I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.Przedmiotem zamówienia jest : Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Starym Jarosławiu 2. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru /w zał./ i poleceniami inspektora nadzoru. 3. Przedmiot określa dokumentacja techniczna opracowana w 2006 r. przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Wykonawcze KOMUNALKA Koszalin, który należy zrealizować zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę, specyfikacjami technicznego wykonania i odbioru robót oraz wymaganiami Polskich Norm, warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną ku zadowoleniu Zamawiającego. 4. Zakres prac obejmuje wykonanie: a) konstrukcja dachu – kod CPV 45260000-7 b) roboty wykończeniowe – kod CPV 45400000-1 c) instalacja wod-kan z przyłączem – kod CPV 45330000-9 d) instalacja centralnego ogrzewania z przyłączem – kod CPV 45330000-9 e) instalacje elektryczne z przyłączem zalicznikowym – kod CPV 45310000-3 5. Zakres zamówienia uwzględnia : a) koszty robocizny, transportu, dostawy, zakupu i montażu materiałów i urządzeń, projekt montażu, roboty rozbiórkowe; b) urządzenie i utrzymanie placu budowy, przygotowanie terenu; c) roboty budowlano-montażowe i instalacyjne; d) zakup i montaż wyposażenia zgodnie z dokumentacją; e) usunięcie wszelkich kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym, polegające na przebudowie wg opracowanej dokumentacji technicznej lub jej zabezpieczenie w niezbędnym zakresie wg wymagań zarządcy danej sieci, f) urządzenie terenu; g) obsługę geodezyjną; h) zapewnienie kierownika budowy ; i) zapewnienie koordynacji robót; j) wykonanie wszelkich prac koniecznych do uzyskania dopuszczenia do użytkowania obiektu / m.in. oznakowanie znakami bezpieczeństwa, instrukcja bezpieczeństwa pożarowego, gaśnice itp/ 2. Termin realizacji zamówienia Pożądany termin realizacji zamówienia – 31 październik 2007 r. 3. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, t.j. którzy: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000 zł, oraz wykażą się średnim obrotem w wysokości co najmniej 500.000 zł/ rok d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Udzielą min. 3 lata gwarancji na wykonane roboty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad. 1a Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonania zamówienia należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ad. 1b. Na potwierdzenie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedłożyć dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień do prowadzenia robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia oraz zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. Ad 1.c. Ocena sytuacji finansowej zostanie dokonana w oparciu o dokumenty określone w rozdziale IX punkt 11, 12 SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony wówczas, gdy wykonawca udokumentuje posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 500.000 zł. oraz wykaże się średnim obrotem w wys. co najmniej 500.000 zł/ rok. Ad. 1.d Na potwierdzenie warunku nie wykluczenia wykonawcy z postępowania należy złożyć oświadczenie zgodnie z art. 44 ustawy – PZP oraz dokumenty określone w rozdziale IX pkt. 5, 6, 9, 10. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca nie zalega z opłatami i podatkami lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego oraz nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym. Ad 2 Ocena na podstawie złożonego oświadczenia . 4. Termin składania ofert Oferty należy składać do dnia 22.01.2007 r. do godz. 9.45 w kancelarii Urzędu Gminy 76-150 Darłowo ul. Dąbrowskiego 4 – parter pok. nr. 7 5. Termin publicznego otwarcia ofert Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.01.2007r. o godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego, tj. 76-150 Darłowo ul. Dąbrowskiego 4, sala konferencyjno-bankietowa – I p. pok. 55 6. SIWZ do pobrania. na stronie internetowej zamawiającego: www.ugdarlowo.pl 7. Kryteria oceny ofert : - Cena ofertowa: - 100% 8. Wadium - Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł. 9. Termin związania ofertą – 30 dni od upływu terminu składania ofert tj. do dnia 23.02.2007 r. 10. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 11. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 12. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy – Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające mogą być udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, nie więcej jednak niż 20 % wartości zamówienia podstawowego. Są to zamówienia polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju robót budowlanych co przedmiot zamówienia określony w niniejszej Specyfikacji 13. OPIS SPOSOBU PRZEDSTAWIANIA OFERT WARIANTOWYCH. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Propozycje rozwiązań alternatywnych lub wariantowych nie będą brane pod uwagę. |
Kliknij aby przejść do formularza pobierania pliku - (waga pliku: 10309894 bajtów) |
Wytworzył:
Jan Lisek
Udostępnił:
Rudnikowski Maciej
(2006-12-14 13:15:00)
Ostatnio
zmodyfikował:
Rudnikowski Maciej
(2007-02-08 14:51:27)