Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki
Ogłoszenie o wyborze oferty: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki
URZĄD GMINY DARŁOWO
Informuje, że w przetargu nieograniczonym na:
Dostawę fabrycznie nowej koparko-ładowarki
Wybrano ofertę firmy: INTERHANDLER Spółka z o.o., 87-100 Toruń, ul. Wapienna 6
Cena wybranej oferty zgodnie ze złożoną ofertą wynosi: 290.360,00 zł brutto wraz z podatkiem VAT (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt tysięcy trzysta sześćdziesiąt złotych).
Uzasadnienie wyboru: Wpłynęła jedna oferta.
Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki |
Darłowo: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki Numer ogłoszenia: 124791 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Darłowo, ul. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3446301, 3142227-29, fax 094 3446309, 3142007. * Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdarlowo.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej rok produkcji 2008 koparko-ładowarki - sztuk 1 II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.26.00-0. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA * Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium. III.2) WARUNKI UDZIAŁU * Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Oferenci spełniający następujące warunki : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności Do potwierdzenia : 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego [sądowego] albo zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej [wystawione nie później niż w 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], a w przypadku Spółki Cywilnej umowę spółki. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie dokumentu z którego wynika, że Oferent jest uprawniony do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy. Do potwierdzenia : 1. informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert; 2. Informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert; 3. Aktualnym zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającym odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. * Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert; 4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że oferent nie zalega z opłaceniem podatków oraz opłat lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. V INNE WYMAGANE OŚWIADCZENIA 1. Określenie warunków gwarancji na prawidłowe działanie koparko-ładowarki poprzez podanie jej okresu w miesiącach i potwierdzenie braku ograniczenia gwarancji przepracowanymi motogodzinami. 2. Oświadczenie, że oferowana koparko-ładowarka spełnia wszystkie warunki techniczne. 3. Oświadczenie, że oferent zabezpieczy autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oferowanej koparko - ładowarki. 4. Oświadczenie o terminie podjęcia naprawy koparko-ładowarki od zgłoszenia oraz terminie zakończenia naprawy. 5. Oświadczenie o akceptacji treści wzoru umowy bez zastrzeżeń. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdarlowo.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Darłowo ul. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo pok. nr.42. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Darłowo,ul. Dabrowskiego 4, 76-150 Darłowo pok. 7 sekretariat. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). |
Kliknij aby przejść do formularza pobierania pliku - (waga pliku: 44 kB) |
Wytworzył:
Jan Lisek
Udostępnił:
Rudnikowski Maciej
(2008-06-10 11:37:53)
Ostatnio
zmodyfikował:
Rudnikowski Maciej
(2008-07-22 17:47:38)