Dostawa fabrycznie nowej kserokopiarki gotowej do pracy wraz z instalacją i uruchomieniem
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
z udzielenia zamówienia na
dostawę fabrycznie nowej kserokopiarki gotowej do pracy wraz z instalacją i uruchomieniem.
Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 23 września 2008r. Nr 171 poz. 1058 „wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć"
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 31349 - 2009 data 30.01.2009 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Darłowo, ul. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3446301, 3142227-29, fax. 094 3446309, 3142007. SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić: * Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.4). * W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Darłowo ul. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo pok. nr. 7 sekretariat. * W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Darłowo ul. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo pok. nr. 7 sekretariat. II.2) Tekst, który należy dodać: * Miejsce, w którym należy dodać tekst: II.1.3). * Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Szybkość urządzenia, tryb kolorowy i czarno-biały w str. A4/min - 35 stron A4/minutę Format papieru od A5 do A3 Gramatura papieru od 64g/m2 do 200g/m2 Ilość tac 2 szt. Pojemność każdej tacy - 500 szt. Pamięć - 512MB Dysk twardy - 40GB Dupleks w standardzie Czas pierwszej kopii kolorowej 8,5sek. Czas pierwszej kopii czarno-białej 6sek. Kopiowanie ciągłe 999 kopii Rozdzielczość druku 600x600 dpi Zakres regulacji skali powiększenia 25%-400% co 1% Automatyczny dwustronny jednoprzebiegowy podajnik dokumentów w standardzie Pojemność automatycznego dwustronnego jednoprzebiegowego podajnika dokumentów 100szt. Skaner sieciowy w standardzie Drukarka sieciowa w standardzie Panel operacyjny - ekran LCD z menu w języku polskim Tonery kolorowe na 15000 kopii A4 przy 5% pokryciu Toner czarny na 35000 kopii A4 przy 5% pokryciu Interfejs USB 2.0, 10Base-T/100Base-TX Obsługiwane systemy operacyjne - Windows 98/Me/XP/Vista Szafka pod kserokopiarkę. Link do aktualnej SIWZ na końcu ogłoszenia
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Darłowo , ul. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3446301, 3142227-29, faks 094 3446309, 3142007. * Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdarlowo.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej kserokopiarki gotowej do pracy wraz z instalacją i uruchomieniem.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej kserokopiarki gotowej do pracy (wg opisu zawartego w załączniku nr 2 do SIWZ) wraz z instalacją i uruchomieniem.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium III.2) WARUNKI UDZIAŁU * Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Zamawiający sprawdzi czy Wykonawcy spełniają powyższe warunki na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia.. * Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w rozdz. V niniejszej SIWZ, Wykonawcy winni złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ). Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdarlowo.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Darłowo ul. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo pok. nr. 52. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Darłowo ul. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo pok. nr. 7 sekretariat. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). |
Wytworzył:
Jan Lisek
Udostępnił:
Rudnikowski Maciej
(2009-01-30 09:47:50)
Ostatnio
zmodyfikował:
Rudnikowski Maciej
(2009-02-10 09:32:51)