Inspektor zatrudnienia i BHP

 Urząd Gminy Darłowo
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

I. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Darłowo ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo

II. Określenie stanowiska pracy:

Inspektor zatrudnienia i BHP

III. Kandydat winien spełniać następujące wymagania:

1. Niezbędne:

1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe,
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy,
5) posiadanie co najmniej 3- letniego stażu pracy,
6) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) cieszy się nieposzlakowaną opinią.

2. Dodatkowe:

1) mile widziany staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, jednostkach podległych,
2) znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska, a w szczególności:

a) znajomość przepisów Kodeksu Pracy,
b) znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
c) znajomość przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
d) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym.

3) biegła obsługa programów komputerowych, w tym pakietu Office (Word, Excel), Windows oraz Internet Explorer,
4) umiejętność dobrej organizacji pracy oraz pracy w zespole,
5) odpowiedzialność, systematyczność, zaangażowanie, komunikatywność.

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu, a w szczególności:

a) prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników,
b) przygotowywanie materiałów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy,
c) przygotowywanie projektów planów urlopów,
d) zapewnienie warunków do prowadzenia działalności socjalnej Urzędu jako pracodawcy,
e) przygotowanie i wydawanie świadectw pracy
f) ewidencja czasu pracy pracowników.

2) współpracowanie z Urzędem Pracy, celem wymiany informacji dotyczącej stanu bezrobocia, możliwości zatrudnienia mieszkańców Gminy,
3) organizowanie prac związanych z dokonywaniem okresowych ocen pracowników,
4) prowadzenie spraw wynikających z przepisów prawnych w zakresie oświadczeń o stanie majątkowym pracowników
5) zapewnienie właściwej realizacji zadań z zakresu bhp,
6) przygotowywanie projektów zarządzeń regulaminów i instrukcji dotyczących spraw bhp.

V. Wymagane dokumenty:

1. list motywacyjny,
2. CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
3. kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie w tym suplementu lub indeksu (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
4. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5. kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2),
6. podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. podpisane pisemne oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
8. podpisane pisemne oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy),
9. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów.
10. oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.)”.

VI. Pozostałe informacje dotyczące naboru:

1) Oferty pisemne wraz z wymaganymi dokumentami należy dostarczyć osobiście lub przez pełnomocnika do Komisji Rekrutacyjnej w Urzędzie Gminy Darłowo ul. J. H. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo w dniu 28 lub 29 kwietnia 2011 r.; w powyższym terminie Komisja Rekrutacyjna przeprowadzi od godz. 10.15 do godz. 10.45 test z wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku, a następnie od godz. 11.00 rozmowę kwalifikacyjną podczas, której kandydat złoży dla Komisji Rekrutacyjnej ofertę pisemną wraz z wymaganymi dokumentami.
2) Dokumenty powinny być złożone w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem, adresem i numerem telefonu kontaktowego kandydata.
3) W skład Komisji Rekrutacyjnej wchodzą następujące osoby:

1. Pan Franciszek Kupracz - Wójt Gminy Darłowo,
2. Pan Tadeusz Bierniukiewicz – Koordynator Samorządowy,
3. Pani Anna Szynkowska – Borkowska – Sekretarz Gminy,
4. Pani Ewa Szymczak – Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Darłowie.

4) Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy Darłowo po terminie, o którym mowa w pkt. 1 nie będą rozpatrywane,
5) Komisja Rekrutacyjna sporządzi informację o wynikach naboru, która zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej http://ug.darlowo.ibip.pl oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Gminy Darłowo na okres 3 miesięcy.

Wytworzył:
Anna Szynkowska-Borkowska
Udostępnił:
Rudnikowski Maciej
(2011-04-15 18:02:08)
Ostatnio zmodyfikował:
Rudnikowski Maciej
(2011-04-20 13:52:04)