Referent ochrony przeciwpożarowej i obsługi OSP
Urząd Gminy Darłowo
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Darłowo ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo
II. Określenie stanowiska pracy:
Referent ochrony przeciwpożarowej i obsługi OSP
III. Kandydat winien spełniać następujące wymagania:
1. Niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie co najmniej średnie,
4) posiadanie co najmniej 2- letniego stażu pracy,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy,
6) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2. Dodatkowe:
1) mile widziany staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, jednostkach podległych,
2) znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska, a w szczególności:
a) znajomość przepisów ustawy o ochronie przeciwpożarowej, wraz z ustawami pokrewnymi,
b) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym.
3) biegła obsługa programów komputerowych, w tym pakietu Office (Word, Excel), Windows oraz Internet Explorer,
4) umiejętność dobrej organizacji pracy oraz pracy w zespole,
5) odpowiedzialność, systematyczność, zaangażowanie, komunikatywność.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) współpraca z Wójtem Gminy w zakresie realizacji zadań ochrony przeciwpożarowej na terenie Gminy,
2) współdziałanie z Państwową Strażą Pożarną w zakresie gotowości operacyjno-bojowej jednostek OSP,
3) opracowanie rocznego planu wydatków na utrzymanie OSP,
4) składanie Wójtowi informacji na temat ilości powstałych pożarów i innych zdarzeń, wielkości powstałych strat i przyczyn ich powstania,
5) doposażenie jednostek w sprzęt pożarniczy zgodnie z obowiązującymi normami,
6) dokonywanie minimum dwa razy w roku kontroli gotowości operacyjno-bojowej jednostek OSP na terenie Gminy,
7) czuwanie nad realizacją przez jednostki OSP wymogów w sprawie badań kierowców, a także informowanie o możliwościach okresowych badań lekarskich członków OSP biorących udział w działaniach ratowniczo-gaśniczych,
8) wydawanie i rozliczanie kart drogowych i kart pracy sprzętu silnikowego,
9) prowadzenie ksiąg inwentarzowych dla poszczególnych jednostek,
10) zatwierdzanie od strony merytorycznej list płac dla strażaków-ochotników biorących udział w akcjach ratowniczo-gaśniczych i szkoleniu pożarniczym,
11) dysponowanie środkami finansowymi na cele Ochotniczych Straży Pożarnych.
V. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny,
2. CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
3. kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie w tym suplementu lub indeksu (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
4. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5. kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2),
6. podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. podpisane pisemne oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
8. podpisane pisemne oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy),
9. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów.
10. oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.)”.
VI. Pozostałe informacje dotyczące naboru:
1) Oferty pisemne wraz z wymaganymi dokumentami należy dostarczyć osobiście lub przez pełnomocnika do Komisji Rekrutacyjnej w Urzędzie Gminy Darłowo ul. J. H. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo w dniu 28 lub 29 kwietnia 2011 r.; w powyższym terminie Komisja Rekrutacyjna przeprowadzi od godz. 10.15 do godz. 10.45 test z wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku, a następnie od godz. 11.00 rozmowę kwalifikacyjną podczas, której kandydat złoży dla Komisji Rekrutacyjnej ofertę pisemną wraz z wymaganymi dokumentami.
2) Dokumenty powinny być złożone w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem, adresem i numerem telefonu kontaktowego kandydata.
3) W skład Komisji Rekrutacyjnej wchodzą następujące osoby:
1. Pan Franciszek Kupracz - Wójt Gminy Darłowo,
2. Pan Tadeusz Bierniukiewicz – Koordynator Samorządowy,
3. Pani Anna Szynkowska – Borkowska – Sekretarz Gminy,
4. Pani Ewa Szymczak – Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Darłowie.
4) Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy Darłowo po terminie, o którym mowa w pkt. 1 nie będą rozpatrywane,
5) Komisja Rekrutacyjna sporządzi informację o wynikach naboru, która zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej http://ug.darlowo.ibip.pl oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Gminy Darłowo na okres 3 miesięcy.