Zastępca Wójta Gminy

Darłowo, dnia 27 maja 2011 r.

Urząd Gminy Darłowo
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Darłowo ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo

II. Określenie stanowiska pracy:
Zastępca Wójta Gminy

III. Kandydat winien spełniać następujące wymagania:
1. Niezbędne:

1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe,
4) posiadanie co najmniej 6-letniego stażu pracy,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy,
6) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) cieszy się nieposzlakowaną opinią.

2. Dodatkowe:

1) znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska, a w szczególności:

a) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
b) znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
c) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
d) znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
e) znajomość przepisów prawa zamówień publicznych,
f) znajomość przepisów ustawy o gospodarce komunalnej,
g) znajomość przepisów ustawy prawo budowlane.

2) biegła obsługa programów komputerowych, w tym pakietu Office (Word, Excel), Windows oraz Internet Explorer,
3) mile widziane doświadczenie w pracy, działalności na terenie Gminy Darłowo;
4) umiejętność dobrej organizacji pracy oraz kierowania zespołem pracowników,
5) odpowiedzialność, systematyczność, zaangażowanie, komunikatywność.

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie określonych spraw w imieniu Wójta, podczas nieobecności Wójta w Urzędzie;
2) odpowiadanie za prawidłową gospodarkę mieniem komunalnym;
3) branie udział w posiedzeniach komisji rady, rad sołeckich, zebraniach wiejskich;
4) reprezentowanie Wójta na zewnątrz;
5) nadzorowanie realizacji zadań Urzędu w szczególności w sprawach:

a) dróg, komunikacji,
b) zagospodarowania przestrzennego,
c) gospodarki gruntami,
d) rolnictwa, leśnictwa, melioracji,
e) ochrony środowiska, przyrody, spraw sanitarnych,
f) promocji oraz pozyskiwania środków pomocowych,
g) zamówień publicznych,
h) remontów, inwestycji zgodnie z prawem budowlanym,
i) energetycznych, uzdrowiskowych oraz opłat adiacenckich.

6) nadzór nad funkcjonowaniem Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Rusku.

V. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny,
2. CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
3. kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie w tym suplementu lub indeksu (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
4. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5. kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2),
6. podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. podpisane pisemne oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
8. podpisane pisemne oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy),
9. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów.
10. oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.)”.

VI. Pozostałe informacje dotyczące naboru:
1) Oferty pisemne wraz z wymaganymi dokumentami należy dostarczyć osobiście do Komisji Rekrutacyjnej w Urzędzie Gminy Darłowo ul. J. H. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo w dniu 22 czerwca 2011 r.; w powyższym terminie Komisja Rekrutacyjna przeprowadzi od godz. 10.15 do godz. 10.45 test z wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku, a następnie od godz. 11.00 rozmowę kwalifikacyjną podczas, której kandydat złoży dla Komisji Rekrutacyjnej ofertę pisemną wraz z wymaganymi dokumentami.
Test będzie się składał z 10 pytań wielokrotnego wyboru. Dodatkowo na teście należy podać następujące dane:

a) stanowisko pracy, na które aplikant składa dokumenty,
b) wymiar czasu pracy,
c) wysokość wynagrodzenia brutto na tym stanowisku.

2) Dokumenty powinny być złożone w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem, adresem i numerem telefonu kontaktowego kandydata.
3) W skład Komisji Rekrutacyjnej wchodzą następujące osoby:

1. Pan Franciszek Kupracz - Wójt Gminy Darłowo – Przewodniczący Komisji,
2. Pani Anna Szynkowska – Borkowska – Sekretarz Gminy – Z-ca Przewodniczącego Komisji,
3. Pan Tadeusz Bierniukiewicz – Koordynator Samorządowy,
4. Pani Katarzyna Ossowska – inspektor Urzędu Gminy,
5. Pani Ewa Szymczak – Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Darłowie.

4) Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy Darłowo po terminie, o którym mowa w pkt. 1 nie będą rozpatrywane,
5) Komisja Rekrutacyjna sporządzi informację o wynikach naboru, która zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej http://ug.darlowo.ibip.pl oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Gminy Darłowo na okres 3 miesięcy.

Wytworzył:
Anna Szynkowska-Borkowska
Udostępnił:
Rudnikowski Maciej
(2011-05-27 17:54:32)
Ostatnio zmodyfikował:
Rudnikowski Maciej
(2011-05-27 17:58:43)