Modyfikacja treści SIWZ na: Budowę sieci wodociągowej w miejscowości Sulimice
Ogłoszenie nr 500042388-N-2017 z dnia 12-10-2017 r.
Darłowo:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 599249-N-2017
Data: 09.10.2017 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Darłowo, Krajowy numer identyfikacyjny 33092091400000, ul. ul. J.H.Dąbrowskiego 4, 76150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 344 63 01, e-mail przetargi@ugdarlowo.pl, faks 94 344 63 09.
Adres strony internetowej (url): www.gminadarlwo.pl; http://ug.darlowo.ibip.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-10-24, godzina: 11:30
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-10-26, godzina: 11:30
ZP.271.29.2017
Darłowo, dnia 12.10.2017 r.
Wykonawcy
uczestniczący w postępowaniu
Dotyczy: Postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: „Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Sulimice” (nr sprawy: ZP.271.29.2017).
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) dokonuje modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia poprzez zmianę zapisów załącznika nr 7 (wzór umowy) oraz załącznika nr 1 (formularz oferty) w następującym zakresie:
Modyfikuje się § 2 wzoru umowy poprzez nadanie mu następującego brzmienia:
„§ 2.
- Ustalone w drodze przetargu wynagrodzenie za wykonanie całości przedmiotu umowy wynosi ................. zł netto /słownie: ................................................./, należny podatek VAT ................. zł. Łącznie wynagrodzenie Wykonawcy wynosi brutto ................... zł /słownie: ........................................................................../, w tym za wykonanie etapu I wynagrodzenie Wykonawcy wyniesie …………... zł netto /słownie: .................................................../, brutto ................... zł /słownie: .................................................../, należny podatek VAT .................,
- Rozliczenie za przedmiot umowy odbędzie się dwóch transzach:
- pierwsza transza w wysokości … zł brutto zostanie wypłacona Wykonawcy po wykonaniu oraz protokolarnym odbiorze robót obejmujących etap I;
- druga transza w wysokości … zł brutto zostanie wypłacona Wykonawcy po wykonaniu całości robót budowlanych oraz protokolarnym końcowym odbiorze robót.
- Należność z tytułu faktur będzie płatna przez Zamawiającego przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę.
- Zamawiający ma obowiązek zapłaty za faktury w terminie do 30 dni licząc od dat doręczenia Zamawiającemu.
- Zamawiający nie wyraża zgody na przelew wierzytelności na rzecz banku lub innej instytucji finansującej ani też na rzecz innego podmiotu lub osób fizycznych.
- Jeżeli Wykonawca przedstawia fakturę VAT za roboty, przy których wykonywaniu brali udział podwykonawcy lub dalsi podwykonawcy, zobowiązany jest dołączyć:
- protokół odbioru zakończonego etapu robót, podpisany przez inspektora nadzoru i kierownika budowy, wskazujący wydzielone elementy robót wykonane przez podwykonawców lub dalszych podwykonawców,
- kopię faktury wystawionej dla Wykonawcy przez podwykonawcę(ów) i dla podwykonawcy przez dalszego podwykonawcę za wykonane przez niego roboty, dostawy lub usługi łącznie z dowodami (np. potwierdzeniami dokonania przelewu bankowego, potwierdzenia uznania rachunku lub oświadczenie podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o otrzymaniu od Wykonawcy wynagrodzenia za zrealizowany zakres zamówienia) potwierdzającymi zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom.
- Nie dołączenie dokumentów określonych w ust. 7 skutkuje wstrzymaniem wypłaty należnego wynagrodzenia za odebrane roboty budowlane w części równej sumie kwot wynikających z nieprzedstawionych dowodów zapłaty.”
Modyfikuje się ust. 1 formularza ofertowego poprzez nadanie mu następującego brzmienia:
„1. Nr sprawy: ZP.271.29.2017, oferujemy wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia za cenę:
Cena oferty netto:……………………… zł (Słownie:................................................................................................................................... )
Stawka pod. VAT......%, wartość pod. VAT.................................................................................zł
Cena ofertowa brutto .....................................................................................................zł
(Słownie:.....................................................................................................................................), w tym za wykonanie etapu I cena wynosi ………… zł netto
(Słownie:.............................................................................................................................. )
Stawka pod. VAT......%, wartość pod. VAT.................................................................................zł
Cena brutto ....................................................................................................................zł
(Słownie:....................................................................................................................................),
Oświadczam, że :
Okres obowiązywania gwarancji będzie wynosił:
(Okres obowiązywania gwarancji na realizowane roboty budowlane nie może być krótszy niż 36 miesięcy oraz nie dłuższy niż 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego): ………………………. miesięcy.”
Zamawiający przedłuża termin składania, otwarcia ofert oraz wniesienia wadium do dnia 26.10.2017 r.
Ilekroć w SIWZ występuje data 24.10.2017 r. zastępuje się ją datą 26.10.2017 r.
Pozostałe zapisy SIWZ pozostają niezmienione. Niniejsza modyfikacja stanowi integralną część SIWZ.
Wójt Gminy Darłowo
Radosław Głażewski
W załączeniu: