Dostawa nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Ogłoszenie o wyborze oferty: Dostawa nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych |
URZĄD GMINY DARŁOWO Wybrano ofertę firmy: KAPENA S.A. Włynkówko 49A, 76-200 Słupsk 2 Uzasadnienie wyboru: Najniższa cena. Zbiorcze zestawienie ofert. Numer oferty - Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy 1. Polskie Autobusy Sp. z o.o. 04-128 Warszawa, ul. Omulewska 27 2. KAPENA S.A. Włynkówko 49A 76-200 Słupsk 2 Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert. Numer oferty - Liczba pkt w kryterium cena brutto - Razem 1. 97,49 - 97,49 2. 100,00 - 100,00 |
Dostawa nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych |
GMINA Darłowo 1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w wersji drukowanej znajduje się do odbioru w budynku Urzędu Gminy Darłowo w pokoju nr 42. 2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w wersji elektronicznej znajduje się na stronie internetowej Urzędu Gminy Darłowo pod adresem http://www.ugdarlowo.pl 3. Przedmiot przetargu obejmuje dostawę nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. (CPV: 34121100-2). 4. Wymagania i parametry techniczne przedmiotu dostawy określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik Nr 5 SIWZ. 5. Zobowiązuje się Dostawcę do dostarczenia autobusu fabrycznie nowego z udokumentowanym 2008 rokiem produkcji. 6. Autobus musi posiadać homologację, być dopuszczony do ruchu zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Nr 98, poz. 602, z poźn. zm.) z przeznaczeniem do przewozu osób niepełnosprawnych, wymagane przez Zamawiającego wyposażenie zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. (Dz. U. 03. Nr 32. poz. 262, z poźn. zm.) - „W sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia". 7. Części, materiały, podzespoły i urządzenia użyte w przedmiocie zamówienia muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, aprobaty techniczne, homologacje i inne potwierdzenia wymagane przepisami prawa. 8. Zamawiający nie dopuszcza zmian parametrów technicznych określonych w zał. Nr 5. 9. Zamawiający wymaga, aby oferowany autobus nie był pojazdem prototypowym, to jest, aby został wyprodukowany i wprowadzony do obrotu w krajach UE. 10. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony autobus posiada wadliwe wyposażenie, lub jest ono niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich naprawy lub obniżyć wynagrodzenie oraz odstąpić od umowy z winy Dostawcy. 11. Zamawiający wymaga od Dostawcy udzielenia gwarancji na przedmiot dostawy minimum 24 m-ce z ograniczeniem do 200 000 km przebiegu. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 14. Termin wykonania zamówienia: do 31.12.2008 r. 15. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać Dostawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu ustawowemu, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki określone w SIWZ w szczególności: 1) posiadają doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia tj. wykonali w okresie 2 ostatnich lat co najmniej 2 dostawy fabrycznie nowych autobusów, 2) dysponują obsługą serwisową lub posiadają dostęp do punktów obsługi serwisowej na terenie Rzeczpospolitej Polski, 3) są ubezpieczeni w zakresie wykonywanej działalności. 16. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Dostawcy stosuje się odpowiednio do Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Dostawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dostawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 17. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt. 16 ogłoszenia muszą być spełnione łącznie przez Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu dyspozycje zawarte w pkt 18 ogłoszenia, 3) niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Dostawcy i odrzucenia oferty. 18. Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) dokumentacja techniczna autobusu zgodna z wymaganiami minimalnymi zawartymi w dokumentacji technicznej, stanowiącej zał. Nr 4, 4) homologacja pojazdu, 5) wykaz punktów serwisowych będących w dyspozycji Dostawcy (producenta) niezbędnych do obsługi serwisowej, o której mowa w SIWZ wraz danymi tele - adresowymi, autoryzowane stacje obsługi musza znajdować się w promieniu do 50 km 6) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 19. Dokumenty, o których mowa w pkt. 18 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę, zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ. 20. W przypadku działania Dostawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. 21. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Dostawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w ofercie dokumenty, o których mowa w pkt 18 ppkt 1, 2 i 6. Kopie dokumentów z pkt 19 muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Dostawcę, którego dokument dotyczy oraz przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt 2.3 ppkt 1 SIWZ. 22. Złożenie przez Dostawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów załączników, oświadczeń) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Dostawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 § 1 kodeksu karnego. 23. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 24. Osobą uprawnioną do kontaktów z Dostawcami jest p. Jan Lisek – tel. 0(94) 34 46 334 27. Kryterium oceny ofert: CENA - 100%. 28. Oferty należy składać w sekretariacie UG Darłowo. Termin składania ofert upływa dnia 31 października 2008 r., do godz. 10.00 29. Otwarcie ofert nastąpi dnia 31 października 2008 r., o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjno-bankietowej nr. 55. 30. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni. 31. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 32. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 33. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. |
Kliknij aby przejść do formularza pobierania pliku - (waga pliku: 36 kB) |