Komendant Straży Gminnej ? 1/2 etatu

Darłowo, dnia 8 maja 2009 r.

 Urząd Gminy Darłowo

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

 I. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Darłowo ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo

II. Określenie stanowiska:

Komendant Straży Gminnej – 1/2 etatu

III. Kandydat winien spełniać następujące wymagania:

1. Niezbędne:

1) posiadanie obywatelstwa polskiego,

2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) wykształcenie wyższe,

4) co najmniej 5 – letni staż pracy,

4) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5) cieszy się nieposzlakowaną opinią,

6) uregulowany stosunek do służby wojskowej,

7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

2. Dodatkowe:

1) co najmniej 3 – letni staż pracy w Straży Gminnej lub Miejskiej,

2) znajomość przepisów ustawy o strażach gminnych wraz z ustawami pokrewnymi,

3) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym i ustawy o pracownikach samorządowych,

4) umiejętność kierowania zespołem ludzi,

5) prawo jazdy kat. B.

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

w zakresie bieżącego kierowania strażą:

1) planowanie, organizowanie i kierowanie działaniami służbowo - operacyjnymi, w tym w sytuacjach szczególnego zagrożenia porządku i bezpieczeństwa publicznego,

2) koordynowanie oraz sprawowanie nadzoru nad pracą Strażnika Gminnego,

3) zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań służbowych,

4) ustalanie zasad i wytycznych do sporządzenia planów i programów działania,

5) organizowanie i utrzymywanie stałych kontaktów roboczych z podmiotami współdziałającymi ze strażą (zwłaszcza z policją) w zakresie zapobiegania popełnianiu przestępstw i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym, 6) zapewnienie racjonalnego wykorzystania środków wyposażenia służbowego,

7) organizowanie szkoleń doskonalących i stosownych instruktaży, jak również nadzór nad ich przebiegiem,

8) nadzór nad dyscypliną pracy i przestrzeganiem przepisów bhp i ppoż.,

9) dokonywanie bieżącej analizy stanu zagrożenia porządku publicznego na terenie gminy i dostosowywanie do niego pracy straży, w zakresie prewencji:

1) analizowanie meldunków i raportów z pracy podległych funkcjonariuszy o rodzaju i miejscach występowania naruszeń przepisów porządkowych i lokalizowanie występujących zagrożeń, 2) wykorzystywanie do takich analiz sygnałów i informacji pochodzących z lokalnych mediów, 3) opracowywanie skutecznych metod i środków przeciwdziałania wymienionym zagrożeniom, 4) opracowywanie i wdrażanie przyjętych programów prewencyjnych,

5) współdziałanie z organami państwowymi, samorządowymi i instytucjami społecznymi w zakresie zapobiegania popełniania przestępstw i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym,

w zakresie przedsięwzięć administracyjno - biurowych i szkoleniowych:

1) bieżący nadzór nad poprawnością i zasadnością sporządzanych wniosków o ukaranie do wydziału grodzkiego Sądu Rejonowego, 2) nadzorowanie prawidłowości prowadzonych postępowań mandatowych i systemu ich rozliczeń, 3) przyjmowanie w sprawach skarg i wniosków związanych z funkcjonowaniem straży i jej pracowników oraz ich rzetelne załatwianie, 4) przedkładanie Wójtowi Gminy oraz Radzie Gminy rocznego sprawozdania z działalności straży.

V. Wymagane dokumenty:

1. list motywacyjny,

2. CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,

3. kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

4. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

5. kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2),

6. podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

7. zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,

8. zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia kandydata,

9. kserokopia książeczki wojskowej (poświadczonej przez kandydata za zgodność z oryginałem),

10. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów.

11. oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.

 

Oferty pisemne wraz z wymaganymi dokumentami należy składać osobiście lub listownie w Urzędzie Gminy Darłowo ul. J. H. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo (Sekretariat pokój nr 7) do dnia 19 maja 2009 roku.

 

Dokumenty powinny być złożone w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem, adresem i numerem telefonu kontaktowego kandydata z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko pracy : Komendanta Straży Gminnej w Urzędzie Gminy Darłowo.”

 

Oferty będą rozpatrywane komisyjnie.

 

Komisja sporządzi informację z rozpatrzenia ofert, która to zostanie udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Gminy Darłowo na okres 3 miesięcy.

Wytworzył:
Anna Szynkowska-Borkowska
Udostępnił:
Rudnikowski Maciej
(2009-05-08 13:15:34)
Ostatnio zmodyfikował:
Rudnikowski Maciej
(2009-05-08 13:16:37)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki