Dostawa sprzętu komputerowego

Ogłoszenie o wyborze oferty: Dostawa sprzętu komputerowego

 

URZĄD GMINY DARŁOWO
Informuje, że w przetargu nieograniczonym na:
Dostawa sprzętu komputerowego.
Drukarka laserowa szt 1, Laptop szt 1, Fax szt. 1


Wybrano ofertę firmy: CENTRUM AGD RTV spółka jawna Jacek Szulc, Bożena Szulc 76-150 Darłowo Al. Wojska Polskiego 64.

Cena wybranej oferty zgodnie ze złożoną ofertą wynosi: 5.430,00 zł

Uzasadnienie wyboru: Najniższa cena z pośród ważnych ofert

Zbiorcze zestawienie ofert.
Numer oferty - Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

1 CENTRUM AGD RTV spółka jawna Jacek Szulc, Bożena Szulc 76-150 Darłowo Al. Wojska Polskiego 64
2. MTS Notebook Sp. z o. o. ul. Grochowe Łąki 7a 61-752 Poznań
3. Balta Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Wojciech Stec ul. Słowackiego 37 K, 80-257 Gdańsk

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert.
Numer oferty - Liczba pkt w kryterium cena brutto - Razem
1.100,00 - 100,00
2. 80,92 - 80,92
3. 86,74 - 86,74


Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 151868 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Darłowo , ul. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3446301, 3142227-29, faks 094 3446309, 3142007.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego. Drukarka laserowa szt 1, Laptop szt 1, Fax szt. 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego. Drukarka laserowa szt 1, Laptop szt 1, Fax szt. 1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 32.55.22.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w rozdz. V niniejszej SIWZ, Wykonawcy winni złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ). Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdarlowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Darlowo ul. Dabrowskiego 4, 76-150 Darlowo pok. nr. 52.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy Darłowo ul. Dabrowskiego 4, 76-150 Darlowo pok. nr. 7 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Kliknij aby przejść do formularza pobierania pliku - (waga pliku: 35 kB)

Wytworzył:
Jan Lisek
Udostępnił:
Rudnikowski Maciej
(2009-05-15 15:28:09)
Ostatnio zmodyfikował:
Rudnikowski Maciej
(2009-05-22 15:24:12)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki