Referent gospodarki gruntami, geodezji w gminie - 1 etat

Darłowo, dnia 16 grudnia 2010 r.

Urząd Gminy Darłowo
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Darłowo ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo.

II. Stanowisko urzędnicze:
Referent gospodarki gruntami, geodezji w gminie – 1 etat

III. Kandydat winien spełniać następujące wymagania:

1. Niezbędne:

1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy,
5) nieposzlakowana opinia,
6) wykształcenie co najmniej średnie,
7) biegła obsługa programów komputerowych, w tym pakietu Office (Word, Exel), Windows, Internet Explorer oraz znajomość programów EGB WIN,
8) staż pracy: co najmniej 2 lata.

2. Dodatkowe:

1) znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska, a w szczególności:\

a) ustawy o samorządzie gminnym,
b) ustawy o pracownikach samorządowych,
c) kodeksu postępowania administracyjnego,
d) ustawy o gospodarce nieruchomościami,
e) ustawy o księgach wieczystych i hipotekach,
f) ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości
g) przepisów dotyczących (opłaty skarbowej, opłaty za użytkowanie wieczyste, opłaty adiacenckiej i renty planistycznej),

2) umiejętność dobrej organizacji pracy,
3) odpowiedzialność, rzetelność, zaangażowanie, systematyczność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, odporność na stres.

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
1) prowadzenie spraw związanych z ustaleniem wysokości odszkodowania za przejęte nieruchomości na własność gminy z mocy prawa w wyniku podziału nieruchomości,
2) prowadzenie spraw związanych ze zmianą właściciela, użytkownika nieruchomości gminnych (poza komunalnymi),
3) prowadzenie postępowań i sporządzanie decyzji dotyczących opłaty adiacenckiej z tytułu:

a) podziału nieruchomości,
b) wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej.

4) prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji dotyczących opłaty planistycznej w związku ze wzrostem wartości nieruchomości spowodowanej zmianą lub uchwaleniem planu zagospodarowania przestrzennego,
5) wnioskowanie do inspektora zamówień publicznych o przeprowadzenie przetargów na roboty: geodezyjne, wyceny, inwentaryzacje na dany rok,
6) prowadzenie spraw związanych z Księgami Wieczystymi:

a) składanie wniosku o założenie księgi wieczystej,
b) sprostowanie zapisów w księgach wieczystych,
c) prowadzenie rejestru potwierdzeń KW dla terenów Gminy.

7) prowadzenie postępowań w sprawie przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności osób fizycznych i osób prawnych,
8) prowadzenie spraw związanych z wywłaszczaniem nieruchomości,
9) aktualizowanie właścicieli nieruchomości gruntowych dla potrzeb podatkowych,
10) prowadzenie spraw związanych z numeracja porządkową:

a) ustalanie numerów porządkowych nieruchomości,
b) prowadzenie operatów z numeracją porządkową,
c) nadzór nad umieszczaniem i utrzymywaniem w należytym stanie tablic miejscowości, tabliczek z nazwami ulic, placów, numerów zabudowań.

11) współpraca z Wydziałem Geodezji Starostwa Powiatowego, aktualizowanie danych o gruntach, nieruchomościach w gminie,
12) powadzenie spraw i obsługa petentów w zakresie:

a) ewidencji gruntów i budynków,
b) geodezji.


V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,
2) CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
3) odpisy dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
4) odpisy świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) odpis dowodu osobistego (str. 1 i 2),
6) pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności,
8) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
9) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
10) oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.)”.

W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów.

VI. Terminy i miejsce składania dokumentów:
1) Oferty pisemne wraz z wymaganymi dokumentami należy składać osobiście lub listownie w Urzędzie Gminy Darłowo, ul. J. H. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo (Sekretariat - pokój nr 7) do dnia 27 grudnia 2010 roku do godziny 16.00.
2) Dokumenty powinny być złożone w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem, adresem i numerem telefonu kontaktowego kandydata z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko pracy: „Referent gospodarki gruntami, geodezji w gminie.” ”.
3) Oferty będą rozpatrywane przez Komisję Rekrutacyjną.
4) Oferty, które wpłyną do Urzędu po terminie, o którym mowa w pkt. 1 nie będą rozpatrywane.
5) Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
6) Komisja Rekrutacyjna sporządzi informację o wynikach naboru, która zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej http://ug.darlowo.ibip.pl oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Gminy Darłowo na okres 3 miesięcy.

Wytworzył:
Iwona Kowalska
Udostępnił:
Rudnikowski Maciej
(2010-12-17 08:50:57)
Ostatnio zmodyfikował:
Rudnikowski Maciej
(2010-12-17 08:55:48)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki