Dostawa płyt drogowych

numer sprawy 1 / 2011

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Nazwa i adres zamawiającego:
Gminny Zakład Użyteczności Publicznej
Ul. Dąbkowicka 7, 76-156 Dąbki

1. Określenie przedmiotu zamówienia:
„Dostawa płyt drogowych”

2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony.

3. Nazwa wykonawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjne Prefabrykatów Betonowych
„PROBET” S.C. Wiesław i Jarosław Osmólscy
76-200 Włynkówko k\Słupska 49a

4.Uzasadnienie wyboru:
Oferta spełnia warunki określone w SIWZ i uzyskała najwyższą ilość punktów.

5. Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

Nr oferty - Nazwa Wykonawcy - Liczba pkt: kryterium cena
1. BMZ Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Beata Maria Zblewska, Ul. Marchewicza 18, 83-400 Kościerzyna  - 75,51
2. Przedsiębiorstwo ECOZET Mirosław Zblewski, Ul. Marchewicza 18, 83-400 Kościerzyna - 69,14
3. Przedsiębiorstwo Produkcyjne Prefabrykatów Betonowych, „PROBET” S.C. Wiesław i Jarosław Osmólscy 76-200 Włynkówko k\Słupska 49a - 100
4. AGROBUD Sp.z o.o., Ul. Połczyńska 66, 75-816 Koszalin - 72,64

Umowa na w/w zadanie zostanie zawarta z zachowaniem terminów określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.


Dąbki: Dostawa płyt drogowych.

Numer ogłoszenia: 11880 - 2011; data zamieszczenia: 25.01.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Użyteczności Publicznej , ul. Dąbkowicka 7, 76-156 Dąbki, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3144408, faks 094 3144408.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa płyt drogowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa płyt drogowych 3000x1500x15 w ilości do 230 sztuk. Podana ilość płyt jest ilością maksymalną i Zamawiający zastrzega sobie, że ilości te mogą ulec zmniejszeniu. Miejsce dostawy Krupy gmina Darłowo..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.44.42.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

• III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- oświadczenie

• III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- oświadczenie

• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- oświadczenie

• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)wypełniony druk oferta-załącznik nr 1 b)formularz cenowy-załącznik nr 2 c)wzór umowy-załącznik nr 4

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdarlowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Użyteczności Publicznej - Zakład w Darłowie ul. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zakład Użyteczności Publicznej-Zakład w Darłowie ul. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Kliknij aby pobrać SIWZ »

Wytworzył:
GZUP
Udostępnił:
Rudnikowski Maciej
(2011-01-26 08:26:36)
Ostatnio zmodyfikował:
Rudnikowski Maciej
(2011-02-08 14:05:14)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki