Zakup nowego pojazdu do zbierania i transportu odpadów komunalnych zbieranych selektywnie

Darłowo 10.06.2011

Gminny Zakład
Użyteczności Publicznej
76-156 Dąbki, ul. Dąbkowicka 7
tel/fax (094) 314 44 08

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Gminny Zakład Użyteczności Publicznej w Dąbkach informuje, że w prowadzonym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na „Zakup nowego pojazdu do zbierania i transportu odpadów komunalnych zbieranych selektywnie” zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 7 postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

UZASADNIENIE:
Prowadzone postępowanie było niezgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. w kryterium oceny ofert nie zastosowano dodatkowego kryterium dotyczącego promowania ekologicznie czystych i energooszczędnych pojazdów transportu drogowego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011r. Dz. U. Nr 96 poz. 559.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że zostanie wszczęte kolejne postępowanie, które będzie dotyczyło tego samego przedmiotu zamówienia na podstawie art.93 ust.5 Prawa zamówień publicznych.

Dyrektor
inż. Marceli Glaza


 

Zakup nowego pojazdu do zbierania i transportu odpadów komunalnych zbieranych selektywnie

 

Dąbki: Zakup nowego pojazdu do zbierania i transportu odpadów komunalnych zbieranych selektywnie.

 

Numer ogłoszenia: 127790 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Użyteczności Publicznej , ul. Dąbkowicka 7, 76-156 Dąbki, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3144408, faks 094 3144408.

 

• Adres strony internetowej zamawiającego: gzup.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup nowego pojazdu do zbierania i transportu odpadów komunalnych zbieranych selektywnie.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zabudowa rok produkcji 2011, płaszczowa o przekroju owalnym z urządzeniem zasypowym tylnym, elastycznie połączona z podwoziem. 2.Pojemność skrzyni ładunkowej min.16m3. 3.Kolor zabudowy RAL 2011. 4.Kosz zasypowy o objętości min. 2m3, ściany i podłoga ze stali wysokogatunkowej. 5.Udźwig urządzenia załadowczego min. 500kg. 6.Mechanizm zgniatania liniowo-płytowy. 7.Stopień zagęszczenia odpadów 5:1. 8.Możliwość zmiany ciśnienia (stopnia zagęszczania) w układzie hydraulicznym wartości zgniotu z uwzględnieniem surowców wtórnych. 9.Uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do pojemników 80-1100 ltr. , o długości cyklu załadunku 6-12 sekund. 10.Dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone wewnątrz odwłoka. 11.Automatyczna blokada odwłoka. 12.Dwie kasety sterujące na skrzyni i dwie kasety sterujące na koszu zasypowym. 13.Układ uwalnia zakleszczonych przedmiotów. 14.Włącznik do rozpoczęcia cyklu ładowania. 15.Wyłącznik bezpieczeństwa po obu stronach. 16.Kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zamontowany w kabinie kierowcy. 17.Kabina kierowcy trzy osobowa z klimatyzacją manualną. 18.Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami. 19.Sygnał dźwiękowy przy jeździe do tyłu. 20.Pasy odblaskowe na kabinie i odwłoku. 21.Funkcja wytrząsania pojemników. 22.Podwozie rok produkcji 2011 dwuosiowe. 23.Silnik min. 250KM. 24.Skrzynia biegów manualna. 25.Zawieszenie tylne pneumatyczne. 26.Blokada tylnego mostu. 27.Dopuszczalna masa całkowita min.18 ton. 28.Tarcze kół - 22,5. 29.Zderzak przedni stalowy. 30.Lusterka elektrycznie sterowane, podgrzewane. 31.Szyby przyciemniane, daszek przeciw słoneczny. 32.Główny wyłącznik prądu mechaniczny. 33.Radio z odtwarzaczem. 34.Fotel kierowcy pneumatyczny. 35.Koło zapasowe z boku ramy. 36.Podnośnik hydrauliczny. 37.Kliny pod koła. 38.Światła ostrzegawcze na kabinie i tylnej części zabudowy.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11-3.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

 

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

 

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

 

III.2) ZALICZKI

 

• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

- Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.

 

• III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

- Na podstawie oświadczenia wg art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

• III.3.3) Potencjał techniczny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

- Na podstawie oświadczenia wg art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

- Na podstawie oświadczenia wg art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

- Na podstawie oświadczenia wg art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

 

• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

III.6) INNE DOKUMENTY

 

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1. Formularz ofertowy-załącznik nr 1 2. Wzór umowy-załącznik nr 4

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdarlowo.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Użyteczności Publicznej - Zakład w Darłowie ul. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zakład Użyteczności Publicznej- Zakład w Darłowie ul. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w ramach działania Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013 (umowa nr 00111-6921-UM1600102/10).

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Kliknij aby przejść do strony z SIWZ »

Wytworzył:
GZUP
Udostępnił:
Rudnikowski Maciej
(2011-05-25 13:33:00)
Ostatnio zmodyfikował:
Rudnikowski Maciej
(2011-06-10 14:26:09)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki