Zakup nowego pojazdu do zbierania i transportu odpadów komunalnych zbieranych selektywnie
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty: Zakup nowego pojazdu do zbierania i transportu odpadów komunalnych zbieranych selektywnie
Nazwa i adres zamawiającego
Gminny Zakład Użyteczności Publicznej
ul. Dąbkowicka 7, 76-156 Dąbki
1. Określenie przedmiotu zamówienia:
Zakup nowego pojazdu do zbierania i transportu odpadów komunalnych zbieranych selektywnie.
2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony.
3. Nazwa wykonawcy:
KOMUNAL PARTNER Sp. z o.o.
Pławce 20, 63-00 Środa Wlkp.
4.Uzasadnienie wyboru:
Oferta spełnia warunki określone w SIWZ i uzyskała najwyższą ilość punktów.
1. Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Nr oferty - Nazwa Wykonawcy - Liczba pkt.
1. Invest Trucks Sp. z o.o. Ul. Ostrowiecka 21, 27-200 Starachowice - 88,48
2. STAL Sp. z o.o. Ul. Pomiechowska 49/12, 04-694 Warszawa - Oferta odrzucona na podst. art. 89 ust. 1 pkt. 2
3 KOMUNAL PARTNER Sp. z o.o. Pławce 20, 63-00 Środa Wlkp. - 98,49
2. Z postępowania odrzucono ofertę nr 2
STAL Sp. z o.o. ul. Pomiechowska 49/12, 04-694 Warszawa
na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 - treść oferty nie odpowiada treści siwz.
Uzasadnienie: W złożonym przez Wykonawcę formularzu ofertowym stwierdzono brak wypełnionych pozycji dotyczących emisji spalin oferowanego pojazdu. Brak tych danych uniemożliwił Zamawiającemu dokonania oceny oferty. W związku z powyższym oferta została odrzucona.
3. Z postępowania nie wykluczono żadnego Wykonawcy.
4. Umowa na w/w zadanie zostanie zawarta z zachowaniem terminów określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
Dotyczy postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na Zakup nowego pojazdu do zbierania i transportu odpadów komunalnych zbieranych selektywnie. Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w dniu 04.07.2011r. do godz. 10:00
Nr oferty
Nazwa Wykonawcy
Liczba pkt w kryterium cena
Liczba pkt w kryterium zużycie energii
Liczba pkt w kryterium emisja zanieczyszczeń
Liczba pkt w kryterium dwutlenek węgla
RAZEM pkt
1
Invest Trucks Sp. z o.o.
Ul. Ostrowiecka 21, 27-200 Starachowice83,27
(507.923,58)2
(9,36 g/km)2
(0,509 g/km)1,21
(676 g/km)88,48
2
STAL Sp. z o.o. ul. Pomiechowska 49, 04-694 Warszawa
Oferta odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2
3
Komunal Partner Sp. z o.o.
Pławce 20, 63-000 Środa Wlkp.94
(449.958,60)1,91
(9,80 g/km)0,58
(1.745 g/km)2
(410 g/km)98,49
Zatwierdził:
Dyr. inż. Marceli Glaza
Zakup nowego pojazdu do zbierania i transportu odpadów komunalnych zbieranych selektywnie
Numer ogłoszenia: 171384 - 2011; data zamieszczenia: 24.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Użyteczności Publicznej , ul. Dąbkowicka 7, 76-156 Dąbki, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3144408, faks 094 3144408.
• Adres strony internetowej zamawiającego: gzup.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup nowego pojazdu do zbierania i transportu odpadów komunalnych zbieranych selektywnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zabudowa rok produkcji 2011, płaszczowa o przekroju owalnym z urządzeniem zasypowym tylnym, elastycznie połączona z podwoziem. 2.Pojemność skrzyni ładunkowej min.16m3. 3.Kolor zabudowy RAL 2011. 4.Kosz zasypowy o objętości min. 2m3, ściany i podłoga ze stali wysokogatunkowej. 5.Udźwig urządzenia załadowczego min. 500kg. 6.Mechanizm zgniatania liniowo-płytowy. 7.Stopień zagęszczenia odpadów 5:1. 8.Możliwość zmiany ciśnienia (stopnia zagęszczania) w układzie hydraulicznym wartości zgniotu z uwzględnieniem surowców wtórnych. 9.Uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do pojemników 80-1100 ltr. , o długości cyklu załadunku 6-12 sekund. 10.Dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone wewnątrz odwłoka. 11.Automatyczna blokada odwłoka. 12.Układ uwalnia zakleszczonych przedmiotów. 13.Włącznik do rozpoczęcia cyklu ładowania. 14.Wyłącznik bezpieczeństwa po obu stronach. 15.Kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zamontowany w kabinie kierowcy. 16.Kabina kierowcy trzy osobowa z klimatyzacją manualną. 17.Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami. 18.Sygnał dźwiękowy przy jeździe do tyłu. 19.Pasy odblaskowe na kabinie i odwłoku. 20.Funkcja wytrząsania pojemników. 21.Podwozie rok produkcji 2011 dwuosiowe. 22.Silnik min. 250KM. 23.Skrzynia biegów manualna. 24.Zawieszenie tylne pneumatyczne. 25.Blokada tylnego mostu. 26.Dopuszczalna masa całkowita min.18 ton. 27.Tarcze kół - 22,5. 28.Lusterka elektrycznie sterowane, podgrzewane. 29.Szyby przyciemniane, daszek przeciw słoneczny. 30.Główny wyłącznik prądu mechaniczny. 31.Radio z odtwarzaczem. 32.Fotel kierowcy pneumatyczny. 33.Koło zapasowe z boku ramy. 34.Podnośnik hydrauliczny. 35.Kliny pod koła. 36.Światła ostrzegawcze na kabinie i tylnej części zabudowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- na podstawie oświadczenia wg art.22 ustawy Pzp.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- na podstawie oświadczenia wg art.22 ustawy Pzp.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- na podstawie oświadczenia wg art.22 ustawy Pzp.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- na podstawie oświadczenia wg art.22 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy-załącznik nr 1
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
• 1 - Cena - 94
• 2 - Zużycie energii - 2
• 3 - Emisja zanieczyszczeń - 2
• 4 - Dwutlenek węgla - 2
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdarlowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Użyteczności Publicznej-Zakład w Darłowie ul. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zakład Użyteczności Publicznej-Zakład w Darłowie ul. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w ramach działania Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013 (umowa nr 00111-6921-UM1600102/10).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie