Zakup nowego pojazdu do zbierania i transportu odpadów komunalnych zbieranych selektywnie

 Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty: Zakup nowego pojazdu do zbierania i transportu odpadów komunalnych zbieranych selektywnie

Nazwa i adres zamawiającego

Gminny Zakład Użyteczności Publicznej

ul. Dąbkowicka 7, 76-156 Dąbki

1. Określenie przedmiotu zamówienia:
Zakup nowego pojazdu do zbierania i transportu odpadów komunalnych zbieranych selektywnie.

2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony.

3. Nazwa wykonawcy:
KOMUNAL PARTNER Sp. z o.o.
Pławce 20, 63-00 Środa Wlkp.

4.Uzasadnienie wyboru:
Oferta spełnia warunki określone w SIWZ i uzyskała najwyższą ilość punktów.

1. Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

Nr oferty - Nazwa Wykonawcy - Liczba pkt.
1. Invest Trucks Sp. z o.o. Ul. Ostrowiecka 21, 27-200 Starachowice - 88,48
2. STAL Sp. z o.o. Ul. Pomiechowska 49/12, 04-694 Warszawa - Oferta odrzucona na podst. art. 89 ust. 1 pkt. 2
3 KOMUNAL PARTNER Sp. z o.o. Pławce 20, 63-00 Środa Wlkp. - 98,49

2. Z postępowania odrzucono ofertę nr 2
STAL Sp. z o.o. ul. Pomiechowska 49/12, 04-694 Warszawa
na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 - treść oferty nie odpowiada treści siwz.
Uzasadnienie: W złożonym przez Wykonawcę formularzu ofertowym stwierdzono brak wypełnionych pozycji dotyczących emisji spalin oferowanego pojazdu. Brak tych danych uniemożliwił Zamawiającemu dokonania oceny oferty. W związku z powyższym oferta została odrzucona.

3. Z postępowania nie wykluczono żadnego Wykonawcy.

4. Umowa na w/w zadanie zostanie zawarta z zachowaniem terminów określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

Dotyczy postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na Zakup nowego pojazdu do zbierania i transportu odpadów komunalnych zbieranych selektywnie.

Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w dniu 04.07.2011r. do godz. 10:00

Nr oferty Nazwa Wykonawcy Liczba pkt w kryterium cena Liczba pkt w kryterium zużycie energii Liczba pkt w kryterium emisja zanieczyszczeń Liczba pkt w kryterium dwutlenek węgla RAZEM pkt
1 Invest Trucks Sp. z o.o.
Ul. Ostrowiecka 21, 27-200 Starachowice
83,27
(507.923,58)
2
(9,36 g/km)
2
(0,509 g/km)
1,21
(676 g/km)
88,48
2 STAL Sp. z o.o. ul. Pomiechowska 49, 04-694 Warszawa Oferta odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2
3 Komunal Partner Sp. z o.o.
Pławce 20, 63-000 Środa Wlkp.
94
(449.958,60)
1,91
(9,80 g/km)
0,58
(1.745 g/km)
2
(410 g/km)
98,49


Zatwierdził:
Dyr. inż. Marceli Glaza


 

Zakup nowego pojazdu do zbierania i transportu odpadów komunalnych zbieranych selektywnie

 

 

Numer ogłoszenia: 171384 - 2011; data zamieszczenia: 24.06.2011

 

 


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Użyteczności Publicznej , ul. Dąbkowicka 7, 76-156 Dąbki, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3144408, faks 094 3144408.

• Adres strony internetowej zamawiającego: gzup.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup nowego pojazdu do zbierania i transportu odpadów komunalnych zbieranych selektywnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zabudowa rok produkcji 2011, płaszczowa o przekroju owalnym z urządzeniem zasypowym tylnym, elastycznie połączona z podwoziem. 2.Pojemność skrzyni ładunkowej min.16m3. 3.Kolor zabudowy RAL 2011. 4.Kosz zasypowy o objętości min. 2m3, ściany i podłoga ze stali wysokogatunkowej. 5.Udźwig urządzenia załadowczego min. 500kg. 6.Mechanizm zgniatania liniowo-płytowy. 7.Stopień zagęszczenia odpadów 5:1. 8.Możliwość zmiany ciśnienia (stopnia zagęszczania) w układzie hydraulicznym wartości zgniotu z uwzględnieniem surowców wtórnych. 9.Uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do pojemników 80-1100 ltr. , o długości cyklu załadunku 6-12 sekund. 10.Dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone wewnątrz odwłoka. 11.Automatyczna blokada odwłoka. 12.Układ uwalnia zakleszczonych przedmiotów. 13.Włącznik do rozpoczęcia cyklu ładowania. 14.Wyłącznik bezpieczeństwa po obu stronach. 15.Kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zamontowany w kabinie kierowcy. 16.Kabina kierowcy trzy osobowa z klimatyzacją manualną. 17.Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami. 18.Sygnał dźwiękowy przy jeździe do tyłu. 19.Pasy odblaskowe na kabinie i odwłoku. 20.Funkcja wytrząsania pojemników. 21.Podwozie rok produkcji 2011 dwuosiowe. 22.Silnik min. 250KM. 23.Skrzynia biegów manualna. 24.Zawieszenie tylne pneumatyczne. 25.Blokada tylnego mostu. 26.Dopuszczalna masa całkowita min.18 ton. 27.Tarcze kół - 22,5. 28.Lusterka elektrycznie sterowane, podgrzewane. 29.Szyby przyciemniane, daszek przeciw słoneczny. 30.Główny wyłącznik prądu mechaniczny. 31.Radio z odtwarzaczem. 32.Fotel kierowcy pneumatyczny. 33.Koło zapasowe z boku ramy. 34.Podnośnik hydrauliczny. 35.Kliny pod koła. 36.Światła ostrzegawcze na kabinie i tylnej części zabudowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.

• III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- na podstawie oświadczenia wg art.22 ustawy Pzp.

• III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- na podstawie oświadczenia wg art.22 ustawy Pzp.

• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- na podstawie oświadczenia wg art.22 ustawy Pzp.

• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- na podstawie oświadczenia wg art.22 ustawy Pzp.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy-załącznik nr 1

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

• 1 - Cena - 94 

• 2 - Zużycie energii - 2 

• 3 - Emisja zanieczyszczeń - 2 

• 4 - Dwutlenek węgla - 2 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdarlowo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Użyteczności Publicznej-Zakład w Darłowie ul. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zakład Użyteczności Publicznej-Zakład w Darłowie ul. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w ramach działania Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013 (umowa nr 00111-6921-UM1600102/10).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Kliknij aby pobrać SIWZ »

 

 

Wytworzył:
GZUP
Udostępnił:
Rudnikowski Maciej
(2011-06-24 12:52:42)
Ostatnio zmodyfikował:
Rudnikowski Maciej
(2011-07-12 12:55:14)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki