Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dotyczącej windy w ośrodku zdrowia przy ul. Marii Curie-Skłodowskiej 32 w Darłowie
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego na wykonanie dokumentacj projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dotyczącej windy w ośrodku zdrowia przy ul. Marii Curie-Skłodowskiej 32 w Darłowie
Urząd Gminy Darłowo informuje, że w związku z zapytaniem ofertowym z dnia 08.02.2013 r. NA WYKONANIE DOKUMENTACJ PROJEKTOWO- KOSZTORYSOWEJ WRAZ Z UZYSKANIEM POZWOLENIA NA BUDOWĘ DOTYCZĄCEJ WINDY W OŚRODKU ZDROWIA PRZY UL. MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ 32 W DARŁOWIE wpłynęło 10 ofert.
Za najkorzystniejszą została uznana oferta: BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI I NIERUCHOMOŚCI TOMASZ LANDSBERG, ul. Jagielońska 10F/91, 80-371 Gdańsk
Uzasadnienie wyboru: najniższa cena z pośród wszystkich ofert.
Zbiorcze zestawienie ofert wraz z ich streszczeniem:
Lp. oferty | Nazwa wykonawcy | Adres wykonawcy | Cena oferty brutto | Liczba punktów w kategori cena | Kolejność wg liczby punktów |
zł | pkt | ||||
1 | BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI I NIERUCHOMOŚCI TOMASZ LANDSBERG | ul. Jagielońska 10F/91, 80-371 Gdańsk | 6 800,00 | 100,00 | 1 |
2 | MG PROJEKT MAREK GLUBA | ul. Grunwaldzka 2, 64-920 Piła | 21 955,50 | 30,97 | 5 |
3 | POLSKA GRUPA PROJEKTOWO WYKONAWCZA Sp. z o.o. | ul. Długa 44/50, 00-241 Warszawa | 36 654,00 | 18,55 | 7 |
4 | BIURO USŁUG PROJEKTOWYCH mgr inż. RADOMIR MICHALSKI | ul. Pułaskiegio 60, 76-150 Darłowo | 18 450,00 | 36,86 | 4 |
5 | HANDEL HURT - DETAL Art. Przem. i Spoż. Krystyna Proskura | ul. Orzeszkowej 35, 84-240 Reda | 12 890,40 | 52,75 | 3 |
6 | PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO INWESTYCYJNE NAOS inż.. Bogusław Dróżdż | ul. B. Chrobrego 24, 78-320 Połczyn Zdrój | 34 440,00 | 19,74 | 6 |
7 | JÓZEF JAŹWIŃSKI | ul. Żeromskiego 12, 76-150 Darłowo | odrzucona | odrzucona | x |
8 | " 3Dprojekt" KOMPLEKSOWE USŁUGI PROJEKTOWE mgr inż..bud. Kamil Kostrzewa | ul. Wieniawskiego 18F/1, 76-150 Darłowo | odrzucona | odrzucona | x |
9 | PSBUD mgr inż. Piotr Świrzyński | ul. Jana III Sobieskiego 8/59, 86-300 Grudziądz | 8 364,00 | 81,30 | 2 |
10 | WANDACHOWICZ - KASHYNA ARCHITEKCI SP. P. | ul. Rynek 18/2, 62-020 Swarzędz | odrzucona | odrzucona | x |
Oferty następujących firm/osób fizycznych: JÓZEF JAŹWIŃSKI, ul. Żeromskiego 12, 76-150 Darłowo; " 3Dprojekt" KOMPLEKSOWE USŁUGI PROJEKTOWE mgr inż..bud. Kamil Kostrzewa, ul. Wieniawskiego 18F/1, 76-150 Darłowo; WANDACHOWICZ - KASHYNA ARCHITEKCI SP. P., ul. Rynek 18/2, 62-020 Swarzędz zostały odrzucone ponieważ nie spełniły wymagań postawionych w zapytaniu ofertowym.
Wójt Gminy Darłowo
Franciszek Kupracz
I. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dotyczącej windy w Ośrodku Zdrowia przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 32 w Darłowie.
Dokumentacja projektowo – kosztorysowa powinna obejmować:
1. Wykonanie dokumentacji inwentaryzacyjnej wraz z ekspertyzą stanu konstrukcji i elementów budynku z uwzględnieniem stanu podłoża gruntowego,
2. Wykonanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej z podziałem na branże spełniających wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. Nr 120/03, poz. 1133 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202/04, poz. 2072 z późn. zm.) wraz ze wszystkimi decyzjami, pozwoleniami, uzgodnieniami, opiniami, i sprawdzeniami, których obowiązek uzyskania wynika z przepisów,
3. Wykonanie kosztorysu inwestorskiego zawierającego wszystkie branże i spełniający wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Nr 130/04 poz. 1389),
4. Wykonanie przedmiaru robót zawierającego wszystkie branże i spełniający wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202/04, poz. 2072 z późn. zm.)
5. Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż i spełniających wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz.U. Nr 202/04, poz. 2072 z późn. zm.),
6. Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianą w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze wskazaniem w szczególności czy zakres robót obejmuje jeden z rodzajów robót wymienionych w art.21 ust.2 ustawy Prawo budowlane. Informacja winna uwzględniać warunki Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. nr 120, poz.1126).
II. Dokumentacja ( wszystkie opracowania ) powinna być sporządzona:
1. W formie graficznej papierowej : dokumentacja inwentaryzacyjna, dokumentacja projektowa budowlano-wykonawcza po 5 egz., przedmiary, kosztorysy inwestorskie, obliczenia, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – po 2 egz.
2. W formie zapisu elektronicznego w jednym egzemplarzu w następujących formatach: tekst w formacie pdf. i doc., rysunki w formacie pdf. i dwg.
3. Rozwiązania projektowe, technologiczne, przyjęte materiały muszą spełniać wymagania stawiane obiektom służby zdrowia, wynikające między innymi z przepisów resortowych.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo, wprowadzenia zmian oraz bieżącego uzgadniania rozwiązań technicznych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia.
III. Termin realizacji zamówienia :
od dnia zawarcia umowy – 3 miesiące.
IV. Miejsce wykonania zamówienia: Ośrodek Zdrowia ul. M. Curie-Skłodowskiej 32, 76-150 Darłowo.
V. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy Darłowo, ul. J. H. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo.
Termin złożenia oferty: do dnia 22.02.2013 r. do godz. 10:00.
VI. Warunki płatności : do 30 dni licząc od dnia otrzymania prawidłowej faktury VAT lub rachunku.
VII. Inne szczególne warunki :
Warunki realizacji niniejszego przedmiotu umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
VIII. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: najniższa cena (waga kryterium – 100% cena)
IX. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
w sprawach merytorycznych
– Karolina Wojciechowska, Główny specjalista ds. inwestycji, pozyskiwania i rozliczania środków pomocowych, tel. 094 344 6335.
X. Termin związania ofertą (ważność oferty) wynosi: 30 dni od ostatecznego dnia złożenia ofert.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z opisem „Oferta na wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dotyczącej windy w Ośrodku Zdrowia przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 32 w Darłowie” i złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy Darłowo, ul. J. H. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo (pok. nr 7).