Zakup oleju napędowego dla pojazdów eksploatowanych przez jednostkę Zamawiającego
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krupach zawiadamia, że w prowadzonym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na "Zakup oleju napędowego dla pojazdów eksploatowanych przez jednostkę Zamawiającego" wybrano ofertę Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne "ROLMASZ" Sp. z o.o. Ul. Grunwaldzka 1, 76-200 Słupsk.
	Uzasadnienie wyboru:
	Wpłynęła tylko jedna oferta, która spełnia warunki określone w SIWZ i uzyskała najwyższą ilość punktów.
1. Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
| Nr oferty | Nazwa Wykonawcy | Liczba pkt. | 
| 1 | Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługoweo-Produkcyjne "ROLMASZ" Sp. z o.o. Ul. Grunwaldzka 1, 76-200 Słupsk | 100 | 
	2. Z postępowania nie odrzucono żadnej oferty.
	3. Z postępowania nie wykluczono żadnego Wykonawcy.
	4. Umowa na w/w zadanie zostanie zawarta z zachowaniem terminów określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
	 
	Numer ogłoszenia: 29701 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014
	OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
	Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
	Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
	SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
	I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , Krupy 72, 76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 605 211 777.
	I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o. własność samorządowa.
	SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
	II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
	II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oleju napędowego dla pojazdów eksploatowanych przez jednostkę Zamawiającego.
	II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
	II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: olej napędowy w ilości do 40 000 litrów sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego. Miejscem realizacji dostaw jest stacja paliw w Darłowie.
	II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.
	II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
	II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
	II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
	SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
	III.1) WADIUM
	Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
	III.2) ZALICZKI
	III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
	• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
	Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
	o Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach
	III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
	III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
	• potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
	III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
	• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
	• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
	III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
	• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
	III.6) INNE DOKUMENTY
	Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 2) Parafowany wzór umowy -
	załącznik nr 4
	SEKCJA IV: PROCEDURA
	IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
	IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
	IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
	IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
	IV.3) ZMIANA UMOWY
	przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
	Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian umowy w przypadku zmiany przepisów stawki podatku od towarów i usług VAT.
	IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
	IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdarlowo.pl
	Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Krupy 72, 76-150 Darłowo.
	IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Krupy 72, 76-150 Darłowo - pokój nr 5.
	IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
	IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie