Zakup oleju napędowego dla pojazdów eksploatowanych przez jednostkę Zamawiającego
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krupach zawiadamia, że w prowadzonym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na "Zakup oleju napędowego dla pojazdów eksploatowanych przez jednostkę Zamawiającego" wybrano ofertę Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne "ROLMASZ" Sp. z o.o. Ul. Grunwaldzka 1, 76-200 Słupsk.
Uzasadnienie wyboru:
Wpłynęła tylko jedna oferta, która spełnia warunki określone w SIWZ i uzyskała najwyższą ilość punktów.
1. Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Nr oferty | Nazwa Wykonawcy | Liczba pkt. |
1 | Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługoweo-Produkcyjne "ROLMASZ" Sp. z o.o. Ul. Grunwaldzka 1, 76-200 Słupsk | 100 |
2. Z postępowania nie odrzucono żadnej oferty.
3. Z postępowania nie wykluczono żadnego Wykonawcy.
4. Umowa na w/w zadanie zostanie zawarta z zachowaniem terminów określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
Numer ogłoszenia: 29701 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , Krupy 72, 76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 605 211 777.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o. własność samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oleju napędowego dla pojazdów eksploatowanych przez jednostkę Zamawiającego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: olej napędowy w ilości do 40 000 litrów sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego. Miejscem realizacji dostaw jest stacja paliw w Darłowie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 2) Parafowany wzór umowy -
załącznik nr 4
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian umowy w przypadku zmiany przepisów stawki podatku od towarów i usług VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdarlowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Krupy 72, 76-150 Darłowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Krupy 72, 76-150 Darłowo - pokój nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie