Bieżąca dostawa węgla dla potrzeb świetlic i budynku Urzędu Gminy Darłowo w ilości do 170 ton na rok 2015

ZP.271.3.2015

Darłowo 11.02.2015 r.

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

URZĄD GMINY DARŁOWO
Informuje, że w przetargu nieograniczonym na:

„Bieżącą dostawę węgla dla potrzeb świetlic i budynku Urzędu Gminy Darłowo w ilości do 170 ton na rok 2015”

Wybrano ofertę firmy: "Pomorskie Składy Opałowe" Edyta Świętosławska,
  76-150 Darłowo, ul. Karłowicza 4B/8.

Uzasadnienie wyboru:
Najniższa cena spośród ważnych ofert.
Zbiorcze zestawienie ofert:

Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy
1 "TRANSBUD" P. Nowak, J. Magosiewicz Sp. J, 84-240 Reda, ul. Gdańska 78A
2 "Pomorskie Składy Opałowe" Edyta Świętosławska, 76-150 Darłowo, ul. Karłowicza 4B/8
3 Usługi Transportowe i Handel Opałem "ROMAT" Joanna Gula, 84-240 Reda, ul. Jara 14
4 Usługi Transportowe i Sprzedaż Józef Chruszcz, Przystawy 9, 76-142 Malechowo
5 "WĘGLOSMYK" Sp. z o.o., 41-700 Ruda Śląska, ul. Kokotek 18 A; Filia Sławno, 76-100 Sławno, ul. Koszalińska 52.
6 Firma Handlowa "WĘGLODAR" Bogusława Szymczewska, ul. Leśna 13; 76-150 Darłowo

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

Numer oferty Cena brutto PLN cena jednostkowa za 1Mg Termin płatności faktury w dniach Liczba punktów w kategorii cena brutto Liczba punktów w kategorii termin płatności faktury Suma punktów z wszystkich kryteriów oceny ofert Kolejność wg przyznanej liczby punktów
2 115 260,00 678,00  30 98 2,00 100,00  1

Wykonawcy, których oferty zostały odrzucone: 5.

Wykonawcy, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia – 0.
Umowa będzie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wójt Gminy Darłowo
Radosław Głażewski
 


Numer ogłoszenia: 15470 - 2015; data zamieszczenia: 22.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Darłowo , ul. J.H.Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 344 63 01, faks 94 344 63 09.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadarlowo.pl; http://ug.darlowo.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca dostawa węgla dla potrzeb świetlic i budynku Urzędu Gminy Darłowo w ilości do 170 ton na rok 2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca dostawa węgla dla potrzeb 23 świetlic (Barzowice, Boryszewo, Bukowo Morskie, Cisowo, Dobiesław, Domasławice, Drozdowo, Gleźnowo, Jeżyce, Jeżyczki, Kopań, Kowalewice, Krupy, Nowy Jarosław, Palczewice, Porzecze, Sińczyca, Słowino, Stary Jarosław, Sulimice, Wiekowice, Zakrzewo, Kopnica) i budynku Urzędu Gminy Darłowo w ilości do 170 ton na rok 2015. Wielkość jednorazowej dostawy w zależności od potrzeb Zamawiającego od 1 do 2 Mg (ton) na 1 punkt. Węgiel musi spełniać następujące parametry: Węgiel kamienny orzech I klasy 27-050-06 o następujących normach jakościowych: a)wartość opałowa nie mniejsza niż 26 MJ/kg, b)zawartość siarki nie więcej niż 0,6 %, c)zawartość popiołu nie większa niż 8,0 %, d)wilgotność nie większa niż 9,00 %,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca PROWADZI DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ W ZAKRESIE OBJĘTYM NINIEJSZYM ZAMÓWIENIEM
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: -wykonał w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 bieżące dostawy, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości, co najmniej 50.000,00 zł brutto w ramach jednego kontraktu, trwającego co najmniej 6 miesięcy;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: -wykonał w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 bieżące dostawy, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości, co najmniej 50.000,00 zł brutto w ramach jednego kontraktu, trwającego co najmniej 6 miesięcy;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: -wykonał w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 bieżące dostawy, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości, co najmniej 50.000,00 zł brutto w ramach jednego kontraktu, trwającego co najmniej 6 miesięcy;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: -złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych-zał. nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1 do SIWZ, świadectwo jakości oferowanego węgla
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 98
2 - Termin płatności faktury - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający na podstawie art. 144 Pzp dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie wyłącznie zmiany stawki podatku VAT. 2.W przypadku zaistnienia w/w okoliczności Wykonawca będzie zobowiązany niezwłocznie powiadomić pisemnie Zamawiającego o okolicznościach stanowiących podstawę do sporządzenia aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadarlowo.pl, http://ug.darlowo.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Darłowo, ul. J.H. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo, pok. nr 50..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Darłowo, ul. J.H. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo, pok. nr 26 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Kliknij aby pobrać SIWZ >>>

Wytworzył:
Rafał Kunysz
Udostępnił:
Rudnikowski Maciej
(2015-01-22 12:10:39)
Ostatnio zmodyfikował:
Rudnikowski Maciej
(2015-02-11 14:17:02)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki