Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 150020Z w miejscowości Stary Jarosław wraz z budową kanalizacji sanitarnej
ZP.271.2.2016
Darłowo, 10.03.2016 r.
Ogłoszenie o wyborze oferty
Urząd Gminy Darłowo
Informuje, że w przetargu nieograniczonym na: Przebudowę odcinka drogi gminnej nr 150020Z w miejscowości Stary Jarosław wraz z budową kanalizacji sanitarnej
Obejmującym w swym zakresie zadania:
Zadanie 1: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stary Jarosław,
Zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej nr 150020Z w miejscowości Stary Jarosław.
Wybrano ofertę firmy: POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE S. A., ul. Podmiejska 2, 78-500 Drawsko Pomorskie.
Uzasadnienie wyboru:
Wybrana oferta przedstawia najlepszy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów badanych przy ocenie ofert, w związku z czym otrzymała najwyższą ilość punktów tj. 100,00 z pośród badanych ofert.
Zbiorcze zestawienie ofert:
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
1 |
POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE S. A., ul. Podmiejska 2, 78-500 Drawsko Pomorskie |
2 |
"DOMAR" Kazimierz Domaracki, Tatów 3, 76-039 Biesiekierz |
3 |
Przedsiębiorstwo Robót Melioracyjnych i Ochrony Środowiska "EKOMEL" Sp. z o.o., ul. Angowicka 47, 89-600 Chojnice |
4 |
"STRABAG" Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków |
5 |
COLAS Polska Sp. z o.o., ul. Nowa 49, 62-070 Palędzie |
6 |
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Budowlanych "INFRABUD" Janusz Kłosowski, ul. Zwycięstwa 16, 75-033 Koszalin |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Numer oferty |
Cena brutto PLN |
Cena brutto za wykonanie Zadania 1 |
Cena brutto za wykonanie Zadania 2 |
Okres gwarancji, w miesiącach |
Liczba punktów w kryterium cena brutto |
Liczba punktów w kryterium okres obowiązywania gwarancji |
Suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach |
Kolejność wg przyznanej liczby punktów |
1 |
1 157 562,57 |
652 197,23 |
505 365,34 |
60 |
90,00 |
10,00 |
100,00 |
1 |
2 |
1 344 185,23 |
628 514,39 |
715 670,84 |
60 |
77,50 |
10,00 |
87,50 |
4 |
3 |
1 342 259,66 |
702 963,25 |
639 296,41 |
60 |
77,62 |
10,00 |
87,62 |
3 |
4 |
1 385 585,77 |
832 773,86 |
552 811,91 |
60 |
75,19 |
10,00 |
85,19 |
6 |
5 |
1 366 027,34 |
679 101,55 |
686 925,79 |
60 |
76,27 |
10,00 |
86,27 |
5 |
6 |
1 294 727,75 |
662 433,03 |
632 294,72 |
60 |
80,47 |
10,00 |
90,47 |
2 |
Wykonawcy, których oferty zostały odrzucone - 0.
Wykonawcy, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia - 0
Umowa będzie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. z pominięciem terminów o których mowa w art. 94 ust 1.
Numer ogłoszenia: 26206 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
|
|
|
|
|
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Darłowo , ul. J.H.Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 344 63 01, faks 94 344 63 09.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadarlowo.pl, http://ug.darlowo.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 150020Z w miejscowości Stary Jarosław wraz z budową kanalizacji sanitarnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w swym zakresie obejmuje 2 następujące zadania: 1.Zadanie 1: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stary Jarosław. 1)Zadanie 1 obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej związanej z przebudową drogi nr 150020Z w miejscowości Stary Jarosław. Inwestycja zlokalizowana jest na następujących działkach o nr: 16, 35/1, 39, 77, 101, 165/2, 169, 291/1, 292/3, 292/4, 431/2, położonych w obrębie Stary Jarosław. Zakres robót m. in. obejmuje: a) budowę kanalizacji grawitacyjnej: S43 do S77 L=731,00 mb DN 200 (rys. nr 5, 6 i 8); S43 do S95 L=35,90 mb DN 200 (rys. nr 5, 6 i 8); S26D do S28 L=3,90 mb DN 200 (rys. nr 5, 6 i 7); S66 do S103 L=18,50 mb DN 200 (rys. nr 5, 6 i 9); S82 do S78 L=87,80 mb DN 200 (rys. nr 5, 6 i 16); S81 do S112 L=76,00 mb DN 200 (rys. nr 5, 6 i 16). b) budowę kanalizacji do granic posesji: 27 kpl, L=156,41 mb DN 160; wg załączonego wykazu przykanalików. c) budowę kanalizacji grawitacyjnej metoda przewiertu sterowanego w pasie drogi wojewódzkiej i w przejściu pod ciekiem: S43 do S28 , L=36,20 mb DN 200 PE RC trzy warstwowe (rys. nr 5, 6 i 7); PSJ8 do S83, L=24,4 mb DN 200 PE RC trzy warstwowe (rys nr 5, 6 i 16). d) budowę kanalizacji sanitarnej tłocznej: PSJ8 do SR77, L= 124,70 mb DN 90 PE (rys. nr 6 i 20). e) Przepompownia ścieków lokalna PSJ8 z ogrodzeniem (rys nr 6 i 32); f) WLZ (wewnętrzna linia zasilająca) kabel YKY 5x10 mm2 L=134+5mb. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w specyfikacjach technicznych i dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 3) Do Wykonawcy należeć będzie również w szczególności pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą. 4) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność robót z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową zatwierdzoną decyzją Starosty Sławieńskiego. 2. Zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej nr 150020Z w miejscowości Stary Jarosław. 1) Zadanie 2 obejmuje przebudowę drogi nr 150020Z w miejscowości Stary Jarosław. Inwestycja zlokalizowana jest na następujących działkach o nr: 292/4, 169, 51, 55, 11, 61, 16, 65, 74 położonych w obrębie Stary Jarosław. Zakres robót obejmuje przebudowę nawierzchni odcinka drogi gminnej w miejscowości Stary Jarosław, (docelowo droga będzie posiadała szerokość od 3,75 m do 4,50 m) oraz związane z powyższym: wykonanie nakładki na istniejącej jezdni (4065 m2); wykonanie poszerzeń; wykonanie warstwy wiążąco - wyrównawczej z AC16W 50/70; wykonanie warstwy ścieralnej z AC11S 50/70; rozbiórka istniejącego krawężnika oraz części istniejących nawierzchni; wykonanie nawierzchni utwardzonych z betonowej kostki brukowej; wykonanie zjazdów z betonowej kostki brukowej oraz zjazdów o nawierzchni bitumicznej; wykonanie poboczy gruntowych; ustawienie krawężników kamiennych oraz betonowych; oczyszczenie istniejących rowów wraz z ich regulacją; oczyszczenie istniejących przepustów; wykonanie oznakowania pionowego i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego w postaci progów zwalniających oraz barier ochronnych. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w specyfikacjach technicznych i dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7a do SIWZ. 3) Do Wykonawcy należeć będzie również w szczególności pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą. 4) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność robót z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową zatwierdzoną decyzją Starosty Sławieńskiego. 5) Zamawiający informuje, że wszystkie wskazane z nazwy wyroby, materiały i urządzenia użyte w opisie przedmiotu zamówienia należy rozumieć jako określenia wymaganych i oczekiwanych parametrów technicznych i standardów jakościowych, a także wymaganych prawem polskim certyfikatów, atestów, aprobat itp. dla wyrobów, materiałów i urządzeń do stosowania. 6)Projekt dofinansowany z Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019. 3. Zamawiający informuje, że wszystkie wskazane z nazwy wyroby, materiały i urządzenia użyte w opisie przedmiotu zamówienia należy rozumieć jako określenia wymaganych i oczekiwanych parametrów technicznych i standardów jakościowych, a także wymaganych prawem polskim certyfikatów, atestów, aprobat itp. dla wyrobów, materiałów i urządzeń do stosowania..
II.1.5)
|
|
-
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9, 45.23.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wymagane wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100 groszy) do dnia 22.02.2016 r. do godz. 11:00. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu; 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek zamawiającego: konto Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie nr: 80 8566 0003 0100 1326 2000 0001 4.Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji (wadium) należy złożyć w Sekretariacie, pokój nr 26 najpóźniej w terminie do 22.02.2016 r. do godz. 11:00, w oddzielnym opakowaniu i oznaczyć; Wadium do przetargu na: Przebudowę odcinka drogi gminnej nr 150020Z w miejscowości Stary Jarosław wraz z budową kanalizacji sanitarnej Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadaniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku-
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej 2 roboty budowlane o wartości minimum 500 000,00 zł brutto każda, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej jednego zadania polegającego na udowie/przebudowie drogi o nawierzchni asfaltowej o długości min. 800 mb oraz jednego zadania polegającego na budowie kanalizacji sanitarnej z rur o średnicy min. 200 mm i długości min. 700 m. - na potwierdzenie warunku Wykonawca złoży dokumenty wymienione w dziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
-
-
III.3.3) Potencjał technicznyOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówieniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku-
Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający ocenia na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w dziale VI ust. 1 pkt 3-4 SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi umową przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w tym, jedną posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych oraz drugą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, upoważniające do kierowania robotami w powyższym zakresie w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku-
Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna na podstawie złożonych dokumentów o których mowa w dziale VI ust. 1 pkt 5-6 SIWZ, przy czym Wykonawca musi wykazać że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 800 000,00 zł oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; -
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; -
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; -
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
-
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; -
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; -
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; -
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; -
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; -
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; -
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; -
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
-
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; -
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1 do SIWZ; Ewentualne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy; Wykaz podwykonawców stanowiący zał. nr 4 do SIWZ; parafowany wzór umowy stanowiący zał. nr 6 do SIWZ; Kosztorysy ofertowe dotyczące zarówno Zadania 1 jak i Zadania 2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
1 - Cena - 90 -
2 - okres obowiązywania gwarancji - 10
IV.2.2)
|
|
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zgodnie z art. 144, ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy. Zmiany mogą wystąpić w następujących przypadkach: 1)zmiana terminu realizacji zamówienia: a)w przypadku wystąpienia siły wyższej (np. powódź, wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót); pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumieć będzie zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy i którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, występujące po podpisaniu umowy i powodujące niemożność wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, b) opóźnienie przekazania terenu budowy przez Zamawiającego, c) konieczność usunięcia wad dokumentacji projektowej, d) zmiany dokumentacji projektowej, e) konieczność wprowadzenia zmian do umowy na skutek zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa. f)wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust.1 pkt 5, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, g)w powyżej wymienionych przypadkach przesunięcie terminu realizacji zamówienia wynieść powinno minimum tyle dni ile trwa opóźnienie spowodowane powyższymi okolicznościami. 2)zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany w trakcie realizacji zamówienia powszechnie obowiązujących przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany ustawo-wej stawki podatku od towarów i usług VAT, 3) zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia, na zasobach których Wykonawca opierał się wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że spełnione są warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ, 4) rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać wyjaśnienie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 5) innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 6) zmiany umowy polegające na zmianie jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót lub zmiana technologii, 7) zmiana w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów prawa. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 jest złożenie wniosku uzasadniającego konieczność dokonania zmian w przedmiotowej umowie. 4. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności nie stanowią podstawy do zmiany w umowie, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej umowie. 5. Zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadarlowo.pl; http://ug.darlowo.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Darłowo, ul. J. H. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo, pok. nr 50.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Darłowo, ul. J. H. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo, pok. nr 26 - biuro podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie 2 - Przebudowa drogi gminnej nr 150020Z w miejscowości Stary Jarosław dofinansowane jest z Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie