Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Zamawiającego na 2017 rok

ZP.271.38.2016

Darłowo, 16.01.2017 r.

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

Urząd Gminy Darłowo

Informuje, że w przetargu nieograniczonym na:

Sukcesywną dostawę paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Zamawiającego na 2017 rok

Obejmującym w swym zakresie:

Część nr 1: Sukcesywny zakup oleju napędowego do autobusów szkolnych, pojazdów samochodowych oraz sprzętu silnikowego będącego w dyspozycji Gminy Darłowo oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Darłowo w 2017 roku;

Część nr 2: Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej 95 do pojazdów samochodowych oraz sprzętu silnikowego będącego w dyspozycji Gminy Darłowo oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Darłowo w 2017 roku.

Wybrano oferty firm:

Część nr 1: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne "ROLMASZ" Spółka z o.o., ul. Grunwaldzka 1, 76-200 Słupsk;

Część nr 2: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne "ROLMASZ" Spółka z o.o., ul. Grunwaldzka 1, 76-200 Słupsk.

Uzasadnienie wyboru:

Wybrane oferty przedstawiają najlepszy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów badanych przy ocenie ofert, w związku z czym otrzymały najwyższą ilość punktów tj. 100,00 z pośród badanych ofert.

Zbiorcze zestawienie ofert dla Części I (Zadanie I) Sukcesywny zakup oleju napędowego do autobusów szkolnych, pojazdów samochodowych oraz sprzętu silnikowego będącego w dyspozycji Gminy Darłowo oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Darłowo w 2017 roku:

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena brutto  PLN

Termin płatności (dni)

Liczba punktów w kryterium cena brutto

Liczba punktów w kryterium termin płatności

Suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach

Kolejność wg przyznanej liczby punktów

1

Polski Koncern Naftowy "ORLEN" Spółka Akcyjna, ul. Chemików 7; 09-411 Płock

216 690,00   

30

57,30

40

97,30

3

2

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne "ROLMASZ" Spółka z o.o., ul. Grunwaldzka 1, 76-200 Słupsk

206 925,00   

30

60,00

40

100,00

1

3

Tomsol Sp. z o.o., ul. Zwycięstwa 276, 75-653 Koszalin

209 250,00   

30

59,33

40

99,33

2

Zbiorcze zestawienie ofert dla Części II (Zadanie II) Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej 95 do pojazdów samochodowych oraz sprzętu silnikowego będącego w dyspozycji Gminy Darłowo oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Darłowo w 2017 roku

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena brutto  PLN

Termin płatności (dni)

Liczba punktów w kryterium cena brutto

Liczba punktów w kryterium okres obowiązywania gwarancji

Suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach

Kolejność wg przyznanej liczby punktów

1

Polski Koncern Naftowy "ORLEN" Spółka Akcyjna, ul. Chemików 7; 09-411 Płock

21 690,00   

30

56,51

40

96,51

3

2

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne "ROLMASZ" Spółka z o.o., ul. Grunwaldzka 1, 76-200 Słupsk

20 430,00   

30

60,00

40

100,00

1

3

Tomsol Sp. z o.o., ul. Zwycięstwa 276, 75-653 Koszalin

20 790,00   

30

58,96

40

98,96

2

Wykonawcy, których oferty zostały odrzucone – 0.

Wykonawcy, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia - 0

Umowa będzie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wójt Gminy Darłowo

Radosław Głażewski


Ogłoszenie nr 374166 - 2016 z dnia 2016-12-27 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Darłowo, krajowy numer identyfikacyjny 33092091400000, ul. ul. J.H.Dąbrowskiego  4, 76150   Darłowo, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 344 63 01, e-mail przetargi@ugdarlowo.pl, faks 94 344 63 09. 
Adres strony internetowej (URL): www.gminadarlowo.pl; http://ug.darlowo.ibip.pl/public/
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 
I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie 
www.gminadarlowo.pl; http://ug.darlowo.ibip.pl/public/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak 

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie 
adres 
 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie 
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak 
Inny sposób: 
za pośrednictwem operator pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres: 
Urząd Gminy Darłowo, ul. J. H. Dabrowskiego 4, 76-150 Darłowo

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Zamawiającego na 2017 rok
Numer referencyjny: ZP.271.38.016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: 
Tak 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części 


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Zamawiającego na 2017 rok. 1)Część 1. (Zadanie I.) Sukcesywny zakup oleju napędowego do autobusów szkolnych, pojazdów samochodowych oraz sprzętu silnikowego będącego w dyspozycji Gminy Darłowo oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Darłowo w 2017 roku, realizowany w formie bezgotówkowych tankowań na stacji paliw Wykonawcy. Zamówienie obejmuje następującą ilość paliwa: olej napędowy – 46 500,00 litrów, Zamawiający wymaga, aby realizacja zadania odbywała się we wszystkie dni tygodnia, całodobowo (na przynajmniej jednej stacji), zgodnie z potrzebami zamawiającego, na wskazanych przez Wykonawcę stacjach paliwowych, które nie mogą być oddalone od siedziby Zamawiającego tj. ul. J. H. Dąbrowskiego 4 nie więcej niż 10 km. 2)Część 2. (Zadanie II.) Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej 95 do pojazdów samochodowych oraz sprzętu silnikowego będącego w dyspozycji Gminy Darłowo oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Darłowo w 2017 roku, realizowany będzie w formie bezgotówkowych tankowań na stacji paliw Wykonawcy. Zamówienie obejmuje następującą ilość paliwa: benzyna bezołowiowa 95 – 4 500,00 litrów, Zamawiający wymaga, aby realizacja zadania odbywała się we wszystkie dni tygodnia, całodobowo (na przynajmniej jednej stacji), zgodnie z potrzebami Zamawiającego, na wskazanych przez Wykonawcę stacjach paliwowych, które nie mogą być oddalone od siedziby Zamawiającego tj. ul. J. H. Dąbrowskiego 4 nie więcej niż 10 km. Zakup paliw będzie się odbywał zgodnie z wymaganiami określonymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 6 do SIWZ). 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ 

II.5) Główny kod CPV: 09100000-0
Dodatkowe kody CPV:09134100-8, 09132100-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/12/2017

Kliknij aby pobrać SIWZ >

 

Wytworzył:
Rafał Kunysz
Udostępnił:
Rudnikowski Maciej
(2016-12-27 14:39:08)
Ostatnio zmodyfikował:
Rudnikowski Maciej
(2017-01-16 14:46:11)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki