Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki na: Bieżące utrzymanie czystości, zieleni, kąpielisk ...

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki na

„Bieżące utrzymanie czystości, zieleni, kąpielisk, cmentarzy oraz infrastruktury naterenie Gminy Darłowo w 2018 r.”

 

Nr sprawy: ZP.271.86.2018

 

I. Nazwa i adres Zamawiającego.

Gmina Darłowo

76-150 Darłowo ul. J. H. Dąbrowskiego 4 
   Tel.          94-344-63-01,   Fax. 94-344-63-09

e-mail : poczta@ugdarlowo.plwww.gminadarlowo.pl

NIP: 4990527061   REGON: 330920914

Godziny urzędowania:

w poniedziałek od godz. 07:30 do 15:30      

od wtorku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00

 

II. Określenie przedmiotu zamówienia.

  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z realizacją zadania własnego gminy pod nazwą: „Bieżące utrzymanie czystości i zieleni oraz infrastruktury na terenie Gminy Darłowo w 2018 r.”.
  2. Przedmiot umowy o którym mowa w ust. 1 składa się z pięciu zadań, tj.:
  1. Zadanie nr 1: Utrzymanie porządku i czystości oraz zabezpieczenie ratownicze kąpielisk oraz miejsc wykorzystywanych do kąpieli w uzdrowisku Dąbki;
  2. Zadanie nr 2: Utrzymanie porządku, czystości,  zabezpieczenie ratownicze kąpielisk oraz miejsc wykorzystywanych do kąpieli na terenie Gminy Darłowo (poza Uzdrowiskiem Dąbki);
  3. Zadanie nr 3: Utrzymanie porządku, czystości oraz terenów zielonych w uzdrowisku Dąbki;
  4. Zadanie nr 4: Utrzymanie porządku, czystości oraz terenów zielonych na terenie Gminy Darłowo (poza Uzdrowiskiem Dąbki);
  5. Zadanie nr 5: Utrzymanie porządku cmentarzy na terenie Gminy Darłowo (poza Uzdrowiskiem Dąbki).
  1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w; sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy. Wymogi w zakresie zatrudnienia zostały uregulowane w projekcie umowy.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2.
  3. Kody CPV:
  1. 90600000-3 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane,
  2. 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych,
  3. 90680000-7 Usługi sprzątania plaż,
  4. 98371111-5 Usługi utrzymania cmentarzy.

 

III. Szacunkowa wartość zamówienia:

780 555,56 złotych netto, tj. 181 031,97 euro.

 

IV. Nazwa i adres wykonawcy, z którym została zawarta umowa.

Gminny Zakład Użyteczności Publicznej Sp. z o.o. z siedzibą w Krupach, Krupy 72, 76-150 Darłowo, posiadającym NIP 4990657295, REGON 364588468, tel. +48 605 211 777,fax: +48 94 716 63 87, e-mail: gzup@post.pl.

 

V. Podstawa prawna i uzasadnienie wyboru trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki

Podstawa prawna: art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.).

Uzasadnienie faktyczne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a ustawy Pzp, osobie prawnej jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:

  1. zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej,
  2. w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego, ponad 90% działalności spółki dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrole, o której mowa w lit. a,
  3. w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.

Gmina Darłowo jako podmiot Zamawiający będący jednostką sektora finansów publicznych posiada 100% udziałów w spółce Gminny Zakład Użyteczności Publicznej Sp. z o.o. z siedzibą w Krupach.  Zamawiający sprawuje nad spółką kontrolę, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej. Ponad 90% działalności spółki Gminny Zakład Użyteczności Publicznej Sp. z o.o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych przez Zamawiającego. Ponadto w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.

Umowa została zawarta z Gminnym Zakładem Użyteczności Publicznej Sp. z o.o., z siedzibą w Krupach, w celu zrealizowania przez Zamawiającego jego ustawowych zadań w zakresie „Bieżące utrzymanie czystości, zieleni, kąpielisk oraz infrastruktury na terenie Gminy Darłowo w 2018 r.” w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.

 

VI. Planowany termin realizacji zamówienia i czas trwania.

Termin realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowydo dnia 30.12.2018 roku.

 

VII. Informacja o terminie i miejscu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, o którym mowa w art. 66 ust. 2.

Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy na zadanie pn. „Bieżące utrzymanie czystości, zieleni, kąpielisk, cmentarzy oraz infrastruktury na terenie Gminy Darłowo w 2018 r.” nr sprawy: ZP.271.86.2018 zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.03.2018 r. pod nr 500052880-N-2018 wraz z ogłoszeniami o zamianie ogłoszenia o numerach 500052927-N-2018, 500053921-N-2018.

Ponadto Informacja o zamiarze zawarcia umowy zgodnie z art. 67 ust. 11 ustawy Pzp została opublikowana przez Zamawiającego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej tj. http://ug.darlowo.ibip.pl w dniu 12.03.2018 r.

Informacja o terminie i miejscu zamieszczenia lub opublikowania ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na zadanie pn. „Bieżące utrzymanie czystości, zieleni, kąpielisk, cmentarzy oraz infrastruktury na terenie Gminy Darłowo w 2018 r.”nr sprawy: ZP.271.86.2018 zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.04.2018 r. pod nr 500072806-N-2018.

Ponadto Informacja o udzieleniu zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 13 ustawy Pzp została opublikowana przez Zamawiającego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej tj.http://ug.darlowo.ibip.pl w dniu 05.04.2018 r.

 

Darłowo, dnia 05.04.2018 r.

Wójt Gminy Darłowo

                Radosław Głażewski


 

INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWRACIA UMOWY

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki na

„Bieżące utrzymanie czystości, zieleni, kąpielisk oraz infrastruktury na terenie Gminy Darłowo”

 

Nr sprawy: ZP.271.13.2017

 

 

I.     Nazwa i adres Zamawiającego.

 

Gmina Darłowo

76-150 Darłowo ul. J. H. Dąbrowskiego 4 
   Tel.          94-344-63-01,   Fax. 94-344-63-09

e-mail : poczta@ugdarlowo.pl; www.gminadarlowo.pl

NIP: 4990527061   REGON: 330920914

 

 

Godziny urzędowania:

w poniedziałek od godz. 07:30 do 15:30      

od wtorku do piątku  w godzinach od 7:00 do 15:00

II.                           Tryb udzielenia zamówienia

1.        Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych zwanej dalej ,.PZP (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.).

2.        Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP.

 

III.                           Określenie przedmiotu zamówienia.

1.        Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z realizacją zadania własnego gminy pod nazwą: „Bieżące utrzymanie czystości i zieleni oraz infrastruktury na terenie Gminy Darłowo”.

2.        Przedmiot umowy o którym mowa w ust. 1 składa się z czterech zadań, tj.:

1)      Zadanie nr 1: Utrzymanie porządku i czystości oraz zabezpieczenie ratownicze kąpielisk oraz miejsc wykorzystywanych do kąpieli w uzdrowisku Dąbki;

2)      Zadanie nr 2: Utrzymanie porządku, czystości,  zabezpieczenie ratownicze kąpielisk oraz miejsc wykorzystywanych do kąpieli na terenie Gminy Darłowo (poza Uzdrowiskiem Dąbki);

3)      Zadanie nr 3: Utrzymanie porządku, czystości oraz terenów zielonych w uzdrowisku Dąbki;

4)      Zadanie nr 4: Utrzymanie porządku, czystości oraz terenów zielonych na terenie Gminy Darłowo (poza Uzdrowiskiem Dąbki).

3.        Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w; sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy. Wymogi w zakresie zatrudnienia zostały uregulowane w projekcie umowy.

4.        Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2.

5.        Kody CPV:

1)        77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych,

2)        90600000-3 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane,

3)        90680000-7 Usługi sprzątania plaż.

IV.          Szacunkowa wartość zamówienia:

601 626,02 złotych netto, tj. 144 105,49 euro.

V.          Nazwa i adres wykonawcy, któremu zamawiający zamierza udzielić zamówienia.

Gminny Zakład Użyteczności Publicznej Sp. z o.o. z siedzibą w Krupach, Krupy 72, 76-150 Darłowo, posiadającym NIP 4990657295, REGON 364588468, tel. +48 605 211 777, fax: +48 94 716 63 87, e-mail: gzup@post.pl.

VI.          Podstawa prawna i uzasadnienie wyboru trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki

Podstawa prawna: art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.).

Uzasadnienie faktyczne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa                     w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a ustawy Pzp, osobie prawnej jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:

1)        zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej,

2)         w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego, ponad 90% działalności spółki dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrole, o której mowa w lit. a,

3)         w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.

 

Gmina Darłowo jako podmiot Zamawiający będący jednostką sektora finansów publicznych posiada 100% udziałów w spółce Gminny Zakład Użyteczności Publicznej Sp. z o.o. z siedzibą w Krupach Zamawiający sprawuje nad spółką kontrolę, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej. Ponad 90% działalności spółki Gminny Zakład Użyteczności Publicznej Sp. z o.o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych przez Zamawiającego. Ponadto w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.

Umowa zostanie zawarta z Gminny Zakład Użyteczności Publicznej Sp. z o.o., z siedzibą                              w Krupach, w celu zrealizowania przez Zamawiającego jego ustawowych zadań w zakresie „Bieżące utrzymanie czystości, zieleni, kąpielisk oraz infrastruktury na terenie Gminy Darłowo” w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.

 

VII.          Planowany termin realizacji zamówienia i czas trwania.

Termin realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 30.12.2017 roku.

 

VIII.          Informacja o terminie opublikowania ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy na zadanie pn. „Bieżące utrzymanie czystości, zieleni, kąpielisk oraz infrastruktury na terenie Gminy Darłowo” nr sprawy: ZP.271.13.2017 zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21.06.2017 r. pod nr 99085-2017.

IX.          Załączniki:

1.        Opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1.

2.        Projekt umowy – zał. nr 2.

3.        OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi - Darłowo: Bieżące utrzymanie czystości, zieleni, kąpielisk oraz infrastruktury na terenie Gminy Darłowo           

 

 

Wytworzył:
Rafał Kunysz
Udostępnił:
Lichacy Marceli
(2017-06-21 12:38:28)
Ostatnio zmodyfikował:
Rudnikowski Maciej
(2018-04-05 13:20:33)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki