Modernizacja kotłowni w budynku gminnym szkoły w Dobiesławiu

ZP.271.22.2017

Darłowo, 30.08.2017 r.

OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Gmina Darłowo

Informuje, o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publiczne na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 4 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) na:

„Modernizację kotłowni w budynku gminnym szkoły w Dobiesławiu”

Zamawiający – Gmina Darłowo zgodnie z art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Modernizację kotłowni w budynku gminnym szkoły w Dobiesławiu”. Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 2 oferty z następującymi cenami ofertowymi oraz okresem gwarancji:

 

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena brutto  PLN

Okres gwarancji, w miesiącach

  1.  

Usługi Hydrauliczne Kasprowicz Tomasz, Rusko 21, 76-150 Darłowo

215 000,00

60

  1.  

Zakład Usługowo Handlowy MIRKLIM Mirosław Owięcki, Malechówko 13a, 76-142 Malechowo

195 421,60

48

 

Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć 60 000,00 zł brutto. Z uwagi na fakt, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz brak możliwości zwiększenia tej kwot do poziomu najkorzystniejszej oferty konieczne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.



Ogłoszenie nr 571397-N-2017 z dnia 2017-08-11 r. 
 

Gmina Darłowo: Modernizacja kotłowni w budynku gminnym szkoły w Dobiesławiu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

Nie


Nazwa projektu lub programu 
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Darłowo, krajowy numer identyfikacyjny 33092091400000, ul. ul. J.H.Dąbrowskiego  4 , 76150   Darłowo, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 344 63 01, e-mail przetargi@ugdarlowo.pl, faks 94 344 63 09. 
Adres strony internetowej (URL): www.gminadarlowo.pl; http://ug.darlowo.ibip.pl 
Adres profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa 

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 

I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak 
www.gminadarlowo.pl; http://ug.darlowo.ibip.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak 
www.gminadarlowo.pl; http://ug.darlowo.ibip.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie 


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: 
Elektronicznie

Nie 
adres 

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Tak 
Inny sposób: 
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca 
Adres: 
Gmina Darłowo, ul. J.H. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo, pokój nr 26 – biuro podawcze


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kotłowni w budynku gminnym szkoły w Dobiesławiu 
Numer referencyjny: ZP.271.22.2017 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
Zamówienie podzielone jest na części: 

Nie 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: 
 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: Modernizacja kotłowni w budynku gminnym szkoły w Dobiesławiu. 2.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kotłowni w budynku gminnym szkoły w Dobiesławiu. Kotłownia zlokalizowana jest w piwnicy budynku gminnego szkoły w miejscowości Dobiesław (adres: Dobiesław 3, 76-150 Darłowo). Kotłownia zaopatruje w ciepło sale lekcyjne oraz salę gimnastyczną. W pomieszczeniach sąsiadujących z kotłownią usytuowane są, skład paliwa oraz pomieszczenie zsypu węgla. 3.Zakres prac przewidzianych do zrealizowania w ramach modernizacji kotłowni: 1) W ramach remontu kotłowni przewidziano wykonanie następujących prac demontażowych: a) demontaż istniejących kotłów wraz z fundamentami, b) demontaż armatury odcinającej, c) demontaż pomp wraz z fundamentem, d) demontaż rurociągów wraz z izolacją, e) demontaż naczynia wzbiorczego otwartego warz z rurociągami RB, RP, RS, f) demontaż czopuchów stalowych. 2) Po wykonaniu demontażu w/w elementów oraz wykonaniu prac budowlanych można przystąpić do wykonania prac instalacyjnych obejmujących: a) montaż kotła na cokole wraz z rurociągami, armaturą, izolacją i innymi urządzeniami, b) montaż czopucha z podłączeniem do komina murowanego wraz z wyczystką, c) wykonanie kratek ściekowych w posadzce kotłowni wraz z podłączeniem odpływów do istniejącej studzienki schładzającej, d) wykonanie wentylacji grawitacyjnej nawiewnej w kotłowni, e) włączenia do istniejących rurociągów grzewczych, wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, f) rozruch i regulacja kotłowni, g) wykonanie nowej posadzki z ułożeniem płytek, h) malowanie ścian i sufitu w pomieszczeniu kotłowni. 4. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zobowiązany będzie zapewnić stały dostęp do ciepłej wody użytkowej na czas wykonywania przedmiotu zamówienia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, a całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. 7. Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu i inwestora oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. 

II.5) Główny kod CPV: 45331110-0 
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV
45332200-5



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 
Waluta: 


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
miesiącach:    lub dniach: 
lub 
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-10-10

 

Do pobrania:

Wytworzył:
Rafał Kunysz
Udostępnił:
Rudnikowski Maciej
(2017-08-11 14:42:00)
Ostatnio zmodyfikował:
Rudnikowski Maciej
(2017-08-30 11:43:17)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki