Modyfikacja treści SIWZ - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu na występujący deficyt budżetu na 2018 r. w wysokości 4 186 513,00

ZP.271.242.2018

Darłowo, 12.07.2018 r.

Modyfikacja treści SIWZ

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na usługę pn.: „Udzielenie i obsługa  długoterminowego kredytu na występujący deficyt budżetu na 2018 r. w wysokości 4 186 513,00”.

 

  1. Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.  2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej kwot określonych w art. 4 ust. 8 ustawy pzp Zamawiający dokonuje modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia w następującym zakresie:
    1.  W dziale XXII siwz po ustępie 6 dodaje się ust. 7 o następującym brzmieniu:

    Klauzula informacyjna

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

    • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Darłowo - Urząd Gminy Darłowo z siedzibą przy ul. J. H. Dąbrowskiego 4 w Darłowie, adres e-mail: poczta@ugdarlowo.pl, tel. 94 344 63 01;
    • Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy Darłowo:
      • adres korespondencyjny:

        Urząd Gminy Darłowo

        ul. J. H. Dąbrowskiego 4

        76-150 Darłowo

    • adres e-mail: iod@ugdarlowo.pl
    • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Udzielenie i obsługa  długoterminowego kredytu na występujący deficyt budżetu na 2018 r. w wysokości 4 186 513,00”;
    • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 
    • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
    • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
    • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
    • posiada Pani/Pan:
      • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
      • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
      • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 
      • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
    • nie przysługuje Pani/Panu:
      • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
      • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
      • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  2. W załączniku nr 1do siwz (formularz oferty) po ust 6. dodaje się ust. 7 o następującym brzmieniu:

    Oświadczam(y), że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO  wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

Pozostałe zapisy SIWZ pozostają niezmienione. Niniejsza modyfikacja stanowi integralną część SIWZ.

Wójt Gminy Darłowo

Radosław Głażewski

W załączeniu do modyfikacjizmodyfikowana specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami.

 

Wytworzył:
Rafał Kunysz
Udostępnił:
Rudnikowski Maciej
(2018-07-12 13:43:54)
Ostatnio zmodyfikował:
Rudnikowski Maciej
(2018-07-12 13:44:06)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki