Wyjaśnienia i modyfikacja treści SWZ nr 1 na Dostawę serwera oraz komputerów dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo w ramach projektu Cyfrowa Gmina

Logo funduszy

Nr sprawy ZP.271.112.2022

Darłowo, dnia 01.07.2022 r.

Zamawiający:

Gmina Darłowo

76-150 Darłowo, 

ul. J. H. Dąbrowskiego 4 

 

Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu

 

Wyjaśnienia i modyfikacja treści SWZ nr 1

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie podstawowym określonym w przepisach art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) na „Dostawę serwera oraz komputerów dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”” z podziałem na części: Część 1 - Dostawa serwera dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”;

Część 2 - Dostawa komputerów dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.

 

I. Zamawiający informuje, że w terminie określonym zgodnie z art. 284 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp, Wykonawca zwrócił się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.

 

W związku z powyższym, Zamawiający udziela następujących wyjaśnień i jednocześnie działając na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy Pzp, wprowadza następujące zmiany do SWZ:

 

Pytania z dnia 28.06.2022 r.

Pytanie 1:

Czy Zamawiający zgodzi się na wydłużenie terminu wykonania zamówienia dla zadania „Dostawa serwera” do 120 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy? Pytanie jest związane z trudnościami jakie w tej chwili występują na rynku IT w dostępności komponentów serwerowych.

Odpowiedź 1:

Zamawiający wyraża zgodę na przedłużenie terminu wykonania zamówienia w zakresie Części 1 Dostawa serwera dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” do 120 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. W związku z powyższym Zamawiający dokona stosownych modyfikacji SWZ.

 

Pytanie 2:

Czy Zamawiający zgodzi się na zmianę zapisu w Załączniku nr 3 do SWZ (projekt umowy) §7 punkt 9: „Wykonawca zobowiązuje się do wymiany urządzenia na nowe w przypadku, gdy mimo uprzedniego trzykrotnego usuwania wad zgłoszonych w okresie gwarancji, dostarczone urządzenie nadal będzie wykazywało wady”

na następujący zapis:

Wykonawca zobowiązuje się do wymiany urządzenia na nowe w przypadku, gdy mimo uprzedniego trzykrotnego usuwania wad tego samego podzespołu urządzenia zgłoszonych w okresie gwarancji, dostarczone urządzenie nadal będzie wykazywało wady?

Odpowiedź 2:

Zamawiający wyraża zgodę na powyższą zmianę. W związku z powyższym Zamawiający dokona stosownych modyfikacji SWZ.

 

II. Zamawiający modyfikuje SWZ działając na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy Pzp. Powyższa modyfikacja jest niezbędna z uwagi na udzielone wyjaśnienia oraz potrzebę modyfikacji SWZ. Poniżej przedstawiamy poszczególne zmiany:

 

  1. modyfikuje się SWZ w następujący sposób:
  1. rozdział VIII Termin wykonania zamówienia, gwarancja i rękojmia pkt 1:

Było: „Termin wykonania zamówienia: w terminie do 60 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy (dotyczy obu części postępowania)”.

Jest: „Termin wykonania zamówienia: w terminie do 120 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy w zakresie części 1 - Dostawa serwera dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” oraz w terminie do 60 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy w zakresie części 2 - Dostawa komputerów dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.

  1. rozdział VIII Termin wykonania zamówienia, gwarancja i rękojmia pkt 2 ppkt 1 lit. a i b:

Było: „Termin gwarancji i rękojmi:

1) W przypadku części 1 zamówienia:

a) Wykonawca będzie odpowiedzialny wobec Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy;

b) Niezależnie od uprawnień z tytułu rękojmi Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy”;

Jest: „Termin gwarancji i rękojmi:

1) W przypadku części 1 zamówienia:

a) Wykonawca będzie odpowiedzialny wobec Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy przez okres 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy;

b) Niezależnie od uprawnień z tytułu rękojmi Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy”;

  1. rozdział XII Składanie i otwarcie ofert pkt 1:

Było: „Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu w terminie do dnia  08.07.2022 r., do godz. 11.30.”

Jest: „Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu w terminie do dnia  11.07.2022 r., do godz. 11.30.”

  1. rozdział XII Składanie i otwarcie ofert pkt 2:

Było: „Otwarcie ofert odbędzie się w dniu  08.07.2022 r., o godz. 12.00.”.

Jest: „Otwarcie ofert odbędzie się w dniu  11.07.2022 r., o godz. 12.00.”

  1. rozdział XII Składanie i otwarcie ofert pkt 3:

Było: „Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni tj. do dnia 06.08.2022 r. włącznie. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert..”.

Jest: „Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni tj. do dnia 09.08.2022 r. włącznie. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.”;

 

  1. modyfikuje się zał. nr 3 do SWZ projekt umowy w następujący sposób:
  1. § 4 ust. 1:

Było: „Termin wykonania zamówienia: do 60 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia niniejszej umowy.”

Jest: „Termin wykonania zamówienia: do 120 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia niniejszej umowy”;

  1. § 7 ust. 1 i 2:

Było: „Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy.

Niezależnie od uprawnień z tytułu rękojmi Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy, z wyjątkiem oprogramowania sprzętu komputerowego. Okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy.”

Jest: „Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy przez okres 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy.

Niezależnie od uprawnień z tytułu rękojmi Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy, z wyjątkiem oprogramowania sprzętu komputerowego. Okres gwarancji wynosi 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy.”

  1. § 7 ust. 9:

Było: „Wykonawca zobowiązuje się do wymiany urządzenia na nowe w przypadku, gdy mimo uprzedniego trzykrotnego usuwania wad zgłoszonych w okresie gwarancji, dostarczone urządzenie nadal będzie wykazywało wady.”

Jest: „Wykonawca zobowiązuje się do wymiany urządzenia na nowe w przypadku, gdy mimo uprzedniego trzykrotnego usuwania wad tego samego podzespołu urządzenia zgłoszonych w okresie gwarancji, dostarczone urządzenie nadal będzie wykazywało wady.”

 

  1. modyfikuje się zał. nr 3a do SWZ projekt umowy w następujący sposób:
  1. § 7 ust. 9:

Było: „Wykonawca zobowiązuje się do wymiany urządzenia na nowe w przypadku, gdy mimo uprzedniego trzykrotnego usuwania wad zgłoszonych w okresie gwarancji, dostarczone urządzenie nadal będzie wykazywało wady.”

Jest: „Wykonawca zobowiązuje się do wymiany urządzenia na nowe w przypadku, gdy mimo uprzedniego trzykrotnego usuwania wad tego samego podzespołu urządzenia zgłoszonych w okresie gwarancji, dostarczone urządzenie nadal będzie wykazywało wady.”

 

  1. modyfikuje się zał. nr 4 do SWZ projekt umowy pkt 19 w następujący sposób:

Było: „36 miesięcy gwarancji oraz rękojmi od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego w systemie door to door”.

Jest: „60 miesięcy gwarancji oraz rękojmi od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego w systemie door to door”

 

  1. modyfikuje się zał. nr 4a do SWZ projekt umowy w następujący sposób:
  1. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pkt 7 (typ komputera: All in One i All in One z pakietem biurowym):

Było: „Zintegrowana. Powinna osiągać w teście wydajności: PassMark Videocard Test wynik min. 1037 punktów, wynik testu zaproponowanej karty graficznej musi być opublikowany w zestawieniu „Video Card Benchmarks” stanowiącym załącznik nr 5a do SWZ Wykaz kart graficznych; wyniki testów na podstawie zestawienia publikowanego na stronie  www.videocardbenchmark.net  w dniu 21.06.2022 r.”

Jest: „Zintegrowana. Powinna osiągać w teście wydajności: PassMark Videocard Test wynik min. 1037 punktów, wynik testu zaproponowanej karty graficznej musi być opublikowany w zestawieniu „Video Card Benchmarks” stanowiącym załącznik nr 5a do SWZ Wykaz kart graficznych; wyniki testów na podstawie zestawienia publikowanego na stronie  www.videocardbenchmark.net  w dniu 23.06.2022 r.”;

  1. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pkt 7 (laptop):

Było: „Dedykowana. Powinna osiągać w teście wydajności: PassMark Videocard Test wynik min. 2861 punktów, wynik testu zaproponowanej karty graficznej musi być opublikowany w zestawieniu „Video Card Benchmarks” stanowiącym załącznik nr 5a do SWZ Wykaz kart graficznych; wyniki testów na podstawie zestawienia publikowanego na stronie  www.videocardbenchmark.net  w dniu 21.06.2022 r.”

Jest: Dedykowana. Powinna osiągać w teście wydajności: PassMark Videocard Test wynik min. 2861 punktów, wynik testu zaproponowanej karty graficznej musi być opublikowany w zestawieniu „Video Card Benchmarks” stanowiącym załącznik nr 5a do SWZ Wykaz kart graficznych; wyniki testów na podstawie zestawienia publikowanego na stronie  www.videocardbenchmark.net  w dniu 23.06.2022 r.”

 

  1. Zamawiający informuje, że wyjaśnienia i modyfikacje stają się integralną częścią dokumentacji przetargowej i będą wiążące przy składaniu ofert.
  2. Zamawiający przedłuża termin składania na dzień 11.07.2021 r. godz. 11:30.
  3. Otwarcie ofert zostanie przeprowadzone w dniu 11.07.2022 r. godz. 12:00.
  4. Termin związania ofertą zostaje przesunięty na dzień 09.08.2022 r.
  5. Pozostałe zapisy SWZ pozostają niezmienione.

 

Wójt Gminy Darłowo

Radosław Głażewski

Załączniki:

  1. Zmodyfikowana SWZ;
  2. Zmodyfikowany zał. nr 3 do SWZ projekt umowy;
  3. Zmodyfikowany zał. nr 3a do SWZ projekt umowy;
  4. Zmodyfikowany zał. nr 4 do SWZ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
  5. Zmodyfikowany zał. nr 4a do SWZ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

 

 


 

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 1.07.2022

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa serwera oraz komputerów dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Darłowo

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920914

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Jana Henryka Dąbrowskiego 4

1.4.2.) Miejscowość: Darłowo

1.4.3.) Kod pocztowy: 76-150

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.4.7.) Numer telefonu: 943446301

1.4.8.) Numer faksu: 943142007

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@ugdarlowo.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminadarlowo.pl/; http://ug.darlowo.ibip.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235120

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-01

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00221621/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
60

Po zmianie:
120

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-07-08 11:30

Po zmianie:
2022-07-11 11:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-07-08 12:00

Po zmianie:
2022-07-11 12:00

 

Wytworzył:
Agnieszka Glinka
Udostępnił:
Rudnikowski Maciej
(2022-07-01 14:11:42)
Ostatnio zmodyfikował:
Rudnikowski Maciej
(2022-07-01 14:11:47)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki