Inspektor ds. mienia komunalnego - 1 etat

Darłowo, dnia 15 lutego 2023r.

Urząd  Gminy Darłowo

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

 

I.    Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Darłowo ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo

II.   Określenie stanowiska urzędniczego:

Inspektor ds. mienia komunalnego – 1 etat

III.    Kandydat winien spełniać następujące wymagania:

  1. Niezbędne:
    1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
    2. wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,
    3. posiadanie pełnej zdolności  do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 
    4. kandydat  nie  może być  skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    5. nieposzlakowana opinia.
  2. Dodatkowe:
    1. znajomość przepisów prawa regulujących postępowania dotyczące obrotu nieruchomościami określonymi przepisami kodeksu cywilnego wraz z innymi prawami rzeczowymi, ustawy o samorządzie gminnym, o gospodarce nieruchomościami, o księgach wieczystych i hipotece, o ujawnianiu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego, rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków oraz ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
    2. znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustaw i rozporządzeń oraz innych obowiązujących przepisów związanych z realizacją zadań merytorycznych na ww. stanowisku pracy;
    3. co najmniej 3 – lata praktyki zawodowej na podobnym stanowisku w organach administracji publicznej;
    4. dobre umiejętności organizacyjne, samodzielność oraz umiejętność pracy w zespole;
    5. posiadanie prawa jazdy kat. B.

IV.  Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących gospodarowania
    nieruchomościami gminnymi,
  2. prowadzenie, aktualizacja ewidencji gminnego zasobu nieruchomości,
  3. sporządzanie informacji o stanie mienia,
  4. zbywanie prawa własności nieruchomości gminnych (zabudowanych, niezabudowanych oraz lokali) w trybie przetargowym,
  5. sprzedaż lokali mieszkalnych i użytkowych na rzecz najemców,
  6. sprzedaż nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych w trybie bezprzetargowym,
  7. sporządzanie wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży i oddania w użytkowanie wieczyste,
  8. dokonywanie darowizn nieruchomości gminnych na rzecz Skarbu Państwa lub Jednostki Samorządu Terytorialnego,
  9. obciążanie odpłatne i nieodpłatne nieruchomości gminnych ograniczonymi prawami
    rzeczowymi, prowadzenie procedury zamiany nieruchomości oraz zrzeczenia się
    nieruchomości gminnych,
  10. nabywanie nieruchomości do gminnego zasobu nieruchomości,
  11. zlecanie wykonania opracowań geodezyjno-kartograficznych, operatów szacunkowych i inwentaryzacji nieruchomości,
  12. prowadzenie  postępowań  w  sprawie  przekształcenia  prawa   użytkowania  wieczystego w prawo własności osób fizycznych i osób prawnych,
  13. naliczanie opłat za użytkowanie wieczyste gruntu;
  14. ustalenie odszkodowań za bezumowne korzystanie z nieruchomości;
  15. prowadzenie spraw związanych z nabywaniem nieruchomości niezbędnych dla realizacji zadań Gminy;
  16. przygotowywanie wniosków o zmianę przeznaczenia w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gruntów stanowiących własność gminy;
  17. współpraca ze Społeczną Komisją Mieszkaniową w zakresie przyznawania lokali mieszkalnych w tym socjalnych i zastępczych oraz zapewnienie w razie potrzeby tymczasowego zakwaterowania;
  18. prowadzenie egzekucji w sprawach lokalowych.

V. Warunki pracy na stanowisku

  1. wymiar czasu pracy: pełny etat.
  2. miejsce pracy: Stanowisko w biurze wieloosobowym usytuowanym na piętrze w budynku Urzędu Gminy Darłowo.
  3. praca jednozmianowa świadczona od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu w wymiarze przeciętnie 8 godzin dziennie oraz przeciętnie 40 godzin tygodniowo, w tym praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
  4. budynek piętrowy, ograniczona możliwość poruszania się po całym budynku ze względu na różnice poziomów w budynku – schody w ciągu korytarzy nie posiadają urządzeń umożliwiających pokonywanie ich przez osoby niepełnosprawne w tym poruszające się na wózkach inwalidzkich.

VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W styczniu 2023 roku (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia  o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.

VII.  Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór – załącznik nr 1 do ogłoszenia),
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
  5. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy oraz doświadczenie (np. zaświadczenie od pracodawcy lub pisemne referencje  z potwierdzeniem okresu zatrudnienia u danego pracodawcy),
  6. oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
  7. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
  8. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
  9. oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowana opinią (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
  10. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
  11. kserokopie innych dokumentów z zakresu objętego wymaganiami dodatkowymi (certyfikaty),
  12. oświadczenie  o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze (wzór – załącznik nr 3 do ogłoszenia),

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może skutkować odrzuceniem oferty.

W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów.

VIII. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów.

Oferty pisemne wraz z wymaganymi dokumentami należy składać osobiście lub listownie w Urzędzie Gminy Darłowo ul. J. H. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo (Biuro Obsługi Interesanta pokój nr 26) do dnia 27 lutego 2023r. do godz. 15:00 (decyduje data i godzina wpływu do Urzędu).

Oferty, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Nie dopuszcza się składania ofert w formie elektronicznej.

IX. Przebieg postępowania w sprawie naboru.

Dokumenty powinny być złożone w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem, adresem i numerem telefonu kontaktowego kandydata z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor  ds. mienia komunalnego”.

  1. Postępowanie konkursowe przeprowadza Komisja Rekrutacyjna.
  2. Konkurs zostanie przeprowadzony w 2 etapach:
    • I etap - sprawdzanie ofert pod względem formalnym oraz merytorycznym bez udziału kandydatów,
    • II etap - rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami, którzy spełnili wymogi formalne oraz niezbędne kryteria merytoryczne zweryfikowane w I etapie.
  3. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.
  4. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze i kwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
  5. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną odesłane po zakończeniu rekrutacji.
  6. Informacja o wynikach naboru zostanie podana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń w budynku  Urzędu Gminy Darłowo na okres 3 miesięcy.
  7. Organizator konkursu zastrzega sobie możliwość unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.

X. Informacje dodatkowe.

Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony.

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.

Dla pracownika,  podejmującego po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w czasie trwania zawartej z nim umowy o pracę na czas określony organizuje się służbę przygotowawczą. Służba przygotowawcza ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych. Służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem.

Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

Po uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu, przed zawarciem nowej umowy o pracę, pracownik składa ślubowanie. Odmowa złożenia ślubowania powoduje wygaśnięcie stosunku pracy.

W przypadku zatrudnienia  kandydat, zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności  lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy.

Osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia, doręcza informację z Krajowego Rejestru Karnego o niefigurowaniu w kartotece karnej oraz zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na danym stanowisku.

XI. Klauzula informacyjna.

 

INFORMACYJNA

 

Klauzula informacyjna w związku z obowiązkiem wynikającym z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej „RODO":

 

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:

Wójt Gminy Darłowie/Urząd Gminy w Darłowie

ul. J.  H. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo,

adres e-mail: poczta@ugdarlowo.pl tel. 94 344 63 01.

Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy Darłowo:

- adres korespondencyjny:

Urząd Gminy w Darłowie

ul. J. H .Dąbrowskiego 4 76-150 Darłowo

- adres e-mail:

iod@ugdarlowo.pl

 

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na podstawie:

  • art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przepisu prawa w zakresie wskazanym w art. 22(1) ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz § 1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO - wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
  • art. 6 ust. 1 lit a RODO - zgody, jeśli w dokumentach zawarte są dane inne niż wskazane w art. 22(1) Kodeks pracy, która może zostać odwołana w dowolnym czasie,
  • art. 9 ust. 2 lit. a RODO - zgody, jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególne kategorie danych), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu administratora na podstawie zawartych umów lub podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

Pani/Pana dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji.

Przysługuje Pani/Pan:

  • prawo dostępu do swoich danych - czyli uzyskiwania informacji o celu i sposobie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz kopii danych;
  • prawo  do  sprostowania swoich danych osobowych - czyli poprawienia danych osobowych, gdy są one błędne, uległy zmianie lub zdezaktualizowały się;
  • prawo   do   ograniczenia  przetwarzania  danych  osobowych - czyli ograniczenia przetwarzania danych wyłącznie do ich przechowywania;
  • prawo do usunięcia danych osobowych - czyli usunięcia danych, które przetwarzane są bez uzasadnionych podstaw prawnych;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).

 

W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Jednakże cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonaliśmy na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem.

 

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.

Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.

 

Do pobrania:

Wytworzył:
Anna Szynkowska-Borkowska
Udostępnił:
Rudnikowski Maciej
(2023-02-15 12:27:47)
Ostatnio zmodyfikował:
Rudnikowski Maciej
(2023-02-15 12:27:56)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki